Tanja9023 Skrevet 13. desember 2010 #1 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen her som har noe som helst erfaring med sminke fra e.l.f ? Er den bra eller dårlig.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 13. desember 2010 #2 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg har i grunnen bare dårlige erfaringer med elf. Skal teste noen Studio Line-blusher nå, og de er kanskje ikke helt søppel, men alt jeg har prøvd av 16kr-produktene har gått i søpla :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applestore Skrevet 13. desember 2010 #3 Del Skrevet 13. desember 2010 Du får det du betaler for Men selv er jeg blitt veldig glad i neglelakkene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villrips Skrevet 13. desember 2010 #4 Del Skrevet 13. desember 2010 Neglelakkene er helt geniale! Billige, fine farger, holder som oftest med ett strøk, og jeg skifter så ofte at det ikke gjøre noe om de ikke holder seg på så lenge. Det meste annet er boss, rett og slett. Kjøpte noe som het complexion perfection, det så ut som et tjukt grått snølag på huden min. Alt av concealere og sånt jeg har prøvd, fungerer meget dårlig. Det er en lipgloss som er ganske god, tror den heter minty gloss eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 14. desember 2010 #5 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg synes ikke elf er så dårlig, jeg var heldig med de fleste produktene som jeg har prøvd, dog har jeg ikke prøvd så mange enda. E.L.F Lip Primer & Plumper - vet ikke om den hjelper på å forstørre leppene, men er ihvertfall helt kurant "lipsyl". E.L.F. Healthy Glow Bronzing Powder "Luminance" - veldig fin highlighter, og for en brøkdel av prisen av f.eks. Bobby Brown shimmer brick. E.L.F. Studio "Warm Bronzer" - fin bronzer, lollipop26 har et bilde her som viser hvordan den ser ut. elf duo eyeshadow cream var det jeg ikke ble fornøyd med, de legger seg i linjer uansett hva jeg prøver på. Bruker primer, og pudre over de, men det hjelper ikke. Synd, fordi de ellers er veldig fine og godt pigmenterte øyeskygger, som jeg ville bruke som en base-farge.. Nå har jeg lyst å prøve 5$ eyeshadow palette eller Beauty encyclopedia, begge har fått mange gode reviews. Og vi har forresten allerede diskutert elf her og her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 14. desember 2010 #6 Del Skrevet 14. desember 2010 Eg likar glow-pudderet deira, det gir huda eit fint skimmer utan at det ser "malt" eller feitt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedFox81 Skrevet 15. desember 2010 #7 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg ser nå at av de produktene jeg kjøpte og likte, mye er fra Studio collection fra Elf, og det er Studio som mange liker, mens mange andre produkter fra Elf slaktes. Studio er disse produktene her. I tillegg kjøpte jeg de tingene på ebay, og de var VIRKELIG billige, sånn 2 dollar for øyeskygger og luminator, 5 for bronzer.. Men jeg ser nå at den norske siden opererer med prisene som er 3-4 ganger så høye, og mange av produktene finnes ikke der i tillegg. Som for eksempel 5$ øyenskyggepalett koster der 100 kroner.. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe fra eyeslipsface.no, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. desember 2010 #8 Del Skrevet 15. desember 2010 Studio powder brushen er helt fantastisk. Ellers har jeg null erfaring med sminken derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 15. desember 2010 #9 Del Skrevet 15. desember 2010 Litt ok, litt bedre og mye crap Har faktisk bestilt en ny pakke nå, med neglelakk, to blush (har skrevet omtale om studioblushene, de er elendig holdbarhet på, men fargene er så flotte!), noen kjappe og billige børster (mine forrige knakk...Sier litt om kvaliteten) og en consealer til test. Hadde egentlig ikke tenkt å bestille der, men en i klassen er helfrelst, så hun klarte å overtale emg til å kjøpe litt mer. Blushene er kjpt utelukkende pga fargen og børstene blir midlertidige børster til jeg får penger i januar og skal kjøpe sigma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 15. mai 2011 #10 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg er vedlig fornløyd med neglelakkene og studio serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CupcakeLotte Skrevet 15. mai 2011 #11 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg har bare hørt masse positivt av mine venninner så bestilte litt småting derfra forrige uke for å prøve det ut. Så er det bare å vente på pakken i posten og håpe jeg blir fornøyd. Hvis det ikke skulle være så innmarri bra så er det jo ikke så altfor dyrt heller akkurat. Har ikke brukt mer penger på det enn hva jeg har "råd til å tape". 130 kr for noen børster, concealer, eyebrow color og et par øyenskygger. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 16. mai 2011 #12 Del Skrevet 16. mai 2011 Crap. I tillegg er alt så sinnsykt smått. Ikke verdt pengene engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortifera Skrevet 20. mai 2011 #13 Del Skrevet 20. mai 2011 ELF sine Therapeutic Conditioning Lip Balm er helt fantastisk, man får utrolige myke lepper av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #14 Del Skrevet 20. mai 2011 Jeg har både positive og negative erfaringer med e.l.f. Har besstilt produkter derfra 3 ganger, og leveringstiden er grei, ca. litt over en uke. I den forrige bestillingen min hadde det ene produktets beholder blitt ødelagdt (korken og den "tuten" hadde knekt av), tror det var "shimmering facial whip". Løste problemet ved å klemme ut innholdet og legge det i en liten krukke. Ellers har ingen andre ting vært ødelagt. Det vanlige e.l.f produktene, altså ikke studio- eler mineral-produktene, har helt ok kvalitet. Innpakningene er ikke så holdbare, og virker veldig billige. All over colour sticken i fargen spotlight er min favoritt blant de vanlige produktene. De kostene til 15 kr er heller ikke noe særlig gode. Sminken fra e.l.f's studio-line er mye bedre! De fleste produktene derfra koster vell rundt 30 kr, og kvaliten er faktisk veldig god. Kan ramse opp noen av produktene derfra jeg liker: - Translucent mattifying powder (Et veldig bra mattende pudder, fint å bruke om man blir litt blank i ansiktet utover dagen) - Blush and bronzer compact (Nydelig blush og en fin bronzer, har hørt at de kan sammenlignes med NARS orgasm blush og laguna bronzer. Veldig pigmentert, spesielt bronzeren) - Blush brush, face kabuki brush og stipple brush (Utrolig gode koster, kvaliteten er faktisk veldig god på disse) Også har jeg to favoritter fra mineral-linja også: - Mineral lip gloss i fargen pageant princess (nydelig lyserosa farge, passer godt over nude leppestifter) - Mineral foundation. Jeg bruker den over flytende foundation, og resultatet blir veldig bra. Har ikke prøvd den alene, så kan ikke si så veldig mye om dekkevnen. Den gir hvertfall en kjempefin finish med masse glød sånn som jeg bruker den! Tror det var alt, kan hende jeg har glemt noen andre bra produkter. Men håper det hjalp litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CupcakeLotte Skrevet 21. mai 2011 #15 Del Skrevet 21. mai 2011 Fikk min pakke med sminke for et par dager siden og er foreløpig kjempe fornøyd med de tingene jeg har prøvd. Sminken holder lenge, den er lett å påføre og ser veldig bra ut på huden! Og ja som noen over her nevner så er det veldig lite av hvert produkt inni selv pakningen, men man kan ikke forvente seg kjempe masse når man betaler så lite? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå