Gå til innhold

Singel i 30-årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å bryte ut av forholdet med han jeg trodde var Drømmemannen, og som jeg var sikker på at jeg kom til å gifte meg med. Etter nesten tre år tror jeg ikke at vi er riktige for hverandre, og jeg tror at vi kommer til å gjøre hverandre ulykkelige i lengden. Han er en snill og god mann, og det knuser hjertet mitt å måtte gjøre dette mot han. I tillegg er jeg livredd for å bli singel nå som jeg nærmer meg 32. Alle venninnene mine er i forhold, og mange har fått barn nylig. Noen andre som har erfaringer med å bli single i en slik situasjon? Jeg er så lei meg, men føler at jeg har gjort alt jeg kan for å jobbe med forholdet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nylig singel for første gang på mangen år. Jeg blir snart 31 og har aldri hatt det bedre. Jeg er så lykkelige over valgene jeg har tatt, men jeg har barn fra før da. Jeg er alt in love, men har ikke planer om å flytte sammen med en mann på lenge. Jeg klarer meg helt fint selv og liker å styre meg selv nå. Det er ikke noe å bekymre seg over og går du rundt med en magefølese at du ikke er lykkelig så er det bedre å være aleine. Tro meg.

Skrevet (endret)

Jeg vurderer sterkt å bryte ut av forholdet med han jeg trodde var Drømmemannen, og som jeg var sikker på at jeg kom til å gifte meg med. Etter nesten tre år tror jeg ikke at vi er riktige for hverandre, og jeg tror at vi kommer til å gjøre hverandre ulykkelige i lengden. Han er en snill og god mann, og det knuser hjertet mitt å måtte gjøre dette mot han. I tillegg er jeg livredd for å bli singel nå som jeg nærmer meg 32. Alle venninnene mine er i forhold, og mange har fått barn nylig. Noen andre som har erfaringer med å bli single i en slik situasjon? Jeg er så lei meg, men føler at jeg har gjort alt jeg kan for å jobbe med forholdet.

Når du føler at forholdet ikke er det rette så gjør du faktisk han en tjeneste ved å avslutte, bare du gjør det på en skikkelig måte. Prate i sammen og bli enige om tingenes tilstand er aldri feil.

Ingen mening for noen (ei heller for deg) i å bare kaste bort tiden på noe som er uten en fremtid. Betydelig mer komplisert blir det imidlertid når det er felles barn med i bildet.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...