AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Hei Har veldig glatt og rett hår, men desverre er det så flatt! Har prøvd Osis Dust it, saltvannspray, hårspray og diverse, men føler liksom ikke at noe hjelper... Ønsker derfor noen konkrete forslag til hvilke produkter som kan hjelpe meg med å få mer volum. Ønsker bare på en måte å løfte håret litt opp fra røttene, hvis det gir mening. Og som holder en stund slik at ikke håret blir flatt og klistret inntil hodet etter 10 minutt igjen. Skriv gjerne også hvilken hårtype DU har, slik at jeg lettere kan vurdere om det vil funke på mitt hår;)
Ylvamor Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Anbefaler Ref Ocean Mist, MEN følg bruksanvisningen! Få frisøren til å forklare deg hvordan den skal brukes. Ingen produkter fungerer optimalt om de ikke brukes riktig Lykke til
Lisa-Marie Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Eneste som hjelper på mitt fine, tynne og glatte hår for å få volum er faktisk en mini-kreppetang. Krepper fra hodebunnen og 2-3cm nedover. Jeg kan bare glemme styling produkter, skal jeg ha volum er det krepping av hårrøtter eller krølltang. Og masse hårspray, eller så glir bare krøllene/frisyren ut igjen. Eneste jeg liker ved håret mitt er at det er veldig friskt og glansfullt.
terri Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Hva jeg gjør, steg for steg 1. Dusjer med KMS sin volumshampoo, unngår balsam så ofte jeg kan. 2. fordeler litt av Bumble&bumble sin stylingcreme ved hårrøttene og føner! http://www.bumbleandbumble.com/product/spp.tmpl?CATEGORY_ID=CAT74&PRODUCT_ID=214 Synest bumble&bumble har utrolig gode produkter!! 3. Fordeler bittelitt Osis Dust-it i hårrøttene og rufser til. Håret mitt er ganske glatt. Orginalt er jeg enkelt og greit kommunegrå, men har alltid brukt og stripet håret blondt. (har litt av min natulige farge, så det blir litt spill i håret) Når man striper håret blir det automatisk enklere å style!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå