AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Etter å ha vært i et forhold på seks år har jeg nå vært singel i tre år. Føler meg temmelig grønn på dating og ting har en tendens til å gjenta seg. Har datet fire ulike menn iløpet av disse tre årene. Det har endt som følger: Nr.1 Datet i to måneder før han valgte å gå tilbake til eksen. Nr.2 Det ble med den ene daten (han var ikke den samme edru som i fylla ) Nr.3 Datet i tre måneder og vi var så godt som ett par helt til han kuttet alle bånd. Nr.4 Datet i to måneder før jeg merket at han mistet interessen. Det skal mye til før jeg takker ja til en date. Jeg skal nesten være helt sikker på at dette er en fyr for meg. Med unntak av nr.2 som jeg møtte en fuktig kveld på byen da. Felles for de tre andre er at de har vært veldig interesserte og pågående (nesten litt for mye til tider)helt i starten. Jeg er mer rolig og avslappet som person, og vil ikke forhaste meg inn i noe. Kan det være at jeg er for lite pågående så de mister interessen? Er det da forsent å bli mer pågående når fyren den første måneden sier han er interessert i meg (snakker ikke da om ett halvt år senere, men kanskje ett par uker)?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Dersom du følger opp med vanlig interesse som kontakt på sms, nett og møtes så er jo ikke du uinteressert. De har blitt det, men da har de nok ikke vært nok interessert i utgangspunktet eller funnet ut i løpet av noen måneder at det ikke var noe.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #3 Skrevet 14. desember 2010 Dessverre er det slik menn er. Man kan ikke stole på dem. Det er helt umulig å forutsi hva de vil utfra de signalene de gir. Har opplevd menn som tilsynelatende har vært oppriktig interessert flere ganger, men likevel forsvinner de ut av livet mitt av en eller annen grunn. Andre igjen viser sitt sanne jeg først når man har vært sammen en stund, og da har de brukt den tiden til å bryte deg ned psykisk. Sannheten er at dagens menn stort sett bare er ute etter sex, og bryr seg lite om deg som person. Slik er de fleste menn i dag, og det må du aldri glemme. 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #4 Skrevet 14. desember 2010 Dessverre er det slik menn er. Man kan ikke stole på dem. Det er helt umulig å forutsi hva de vil utfra de signalene de gir. Har opplevd menn som tilsynelatende har vært oppriktig interessert flere ganger, men likevel forsvinner de ut av livet mitt av en eller annen grunn. Andre igjen viser sitt sanne jeg først når man har vært sammen en stund, og da har de brukt den tiden til å bryte deg ned psykisk. Sannheten er at dagens menn stort sett bare er ute etter sex, og bryr seg lite om deg som person. Slik er de fleste menn i dag, og det må du aldri glemme. TS her. Det som forundrer meg er hvordan de kan planlegge ting vi skal gjøre sammen. F.eks steder vi skal reise sammen neste sommer, ting de skal lære meg and so on. Det skaper så veldig med forventninger. Da virker de veldig oppriktige. Så er de da "falske" eller er jeg ikke spennende nok? Jeg tror faktisk ikke sex har vært motivet for å date meg. Hvertfall ikke i starten...
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #5 Skrevet 14. desember 2010 TS her. Det som forundrer meg er hvordan de kan planlegge ting vi skal gjøre sammen. F.eks steder vi skal reise sammen neste sommer, ting de skal lære meg and so on. Det skaper så veldig med forventninger. Da virker de veldig oppriktige. Så er de da "falske" eller er jeg ikke spennende nok? Jeg tror faktisk ikke sex har vært motivet for å date meg. Hvertfall ikke i starten... De har vel forandret mening underveis da. Ikke sikkert at de har lovet noe de vet de ikke kan holde, da det kan være så enkelt at følelsene har forandret seg etterhvert. Men lære deg ting?? Høres merkelig ut. Hva skal de lære deg da? Jeg har vært på en del dater, men ingen jenter har sagt at de skal lære meg noe som helst. Hva ER dette??
Facepainter Skrevet 14. desember 2010 #6 Skrevet 14. desember 2010 Men lære deg ting?? Høres merkelig ut. Hva skal de lære deg da? Jeg har vært på en del dater, men ingen jenter har sagt at de skal lære meg noe som helst. Hva ER dette?? Det er vel ikke verre enn at de snakker sammen om noe, la oss si seiling, så sier han "Åhå, det skal jeg lære deg til sommeren" og når sommeren kommer er det slutt for lenge siden. Ikke noe unaturlig i å si det, man må ikke ta alt så bokstavelig og seriøst.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #7 Skrevet 14. desember 2010 TS her. Det som forundrer meg er hvordan de kan planlegge ting vi skal gjøre sammen. F.eks steder vi skal reise sammen neste sommer, ting de skal lære meg and so on. Det skaper så veldig med forventninger. Da virker de veldig oppriktige. Så er de da "falske" eller er jeg ikke spennende nok? Jeg tror faktisk ikke sex har vært motivet for å date meg. Hvertfall ikke i starten... Ja, det er bl.a slike ting jeg har opplevd også. Blandt de mennene jeg har møtt, så har sex vært motivet veldig mange ganger, men kanskje ikke alltid. Men jeg tror nå dette ligger i bunnen likevel. Poenget er akkurat det du sier, at de skaper en masse forventninger som får en til å tro at de er interessert. Jeg mener det er helt uakseptabelt å skape slike forventninger hos et annet menneske. Det virker som om menn har en tendens til å ikke gidde å tenke lengre enn sin egen nesetipp. De har en veldig egoistisk tankegang. 1
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 14. desember 2010 #8 Skrevet 14. desember 2010 Dessverre er det slik menn er. Man kan ikke stole på dem. Det er helt umulig å forutsi hva de vil utfra de signalene de gir. Har opplevd menn som tilsynelatende har vært oppriktig interessert flere ganger, men likevel forsvinner de ut av livet mitt av en eller annen grunn. Andre igjen viser sitt sanne jeg først når man har vært sammen en stund, og da har de brukt den tiden til å bryte deg ned psykisk. Sannheten er at dagens menn stort sett bare er ute etter sex, og bryr seg lite om deg som person. Slik er de fleste menn i dag, og det må du aldri glemme. Helt enig! De fleste menn er konstant på musejakt. En er aldri nok. De er som dyr i løpetid på jakt etter neste hunn de kan parre seg med. Ekkelt rett og slett.
Steinar40 Skrevet 14. desember 2010 #9 Skrevet 14. desember 2010 Dessverre er det slik menn er. Man kan ikke stole på dem. Det er helt umulig å forutsi hva de vil utfra de signalene de gir. Har opplevd menn som tilsynelatende har vært oppriktig interessert flere ganger, men likevel forsvinner de ut av livet mitt av en eller annen grunn. Andre igjen viser sitt sanne jeg først når man har vært sammen en stund, og da har de brukt den tiden til å bryte deg ned psykisk. Sannheten er at dagens menn stort sett bare er ute etter sex, og bryr seg lite om deg som person. Slik er de fleste menn i dag, og det må du aldri glemme. Spørsmålet er nok om kvinnfolk i dag er særlig mye bedre selv. Det er altfor mye egoisme og bortskjemte folk som er hovedproblemet.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #10 Skrevet 14. desember 2010 Spørsmålet er nok om kvinnfolk i dag er særlig mye bedre selv. Det er altfor mye egoisme og bortskjemte folk som er hovedproblemet. Damer er ikke så mye bedre hva angår usikkerhet og dette med hva man vil. Om man vil fortsette datingen eller ei. Der er damer også vinglete. Om ikke mer vinglete enn det menn er. MEN damer generelt er ikke på nært så på jakt etter nytt bytte som det menn er. Nå skal det sies at de jeg har møtt på ikke er typisk playere som skifter sexpartnere fortere enn andre skifter truser. Så da må det være interessen det går på? -TS 1
Steinar40 Skrevet 14. desember 2010 #11 Skrevet 14. desember 2010 Damer er ikke så mye bedre hva angår usikkerhet og dette med hva man vil. Om man vil fortsette datingen eller ei. Der er damer også vinglete. Om ikke mer vinglete enn det menn er. MEN damer generelt er ikke på nært så på jakt etter nytt bytte som det menn er. Nå skal det sies at de jeg har møtt på ikke er typisk playere som skifter sexpartnere fortere enn andre skifter truser. Så da må det være interessen det går på? -TS Jeg tror vi kan si det sånn at det først og fremst har med egen-interessen å gjøre. Om du forstår hva jeg mener.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #12 Skrevet 14. desember 2010 Jeg tror vi kan si det sånn at det først og fremst har med egen-interessen å gjøre. Om du forstår hva jeg mener. Tror jeg skjønner hva du mener. Men hvordan kan interessen plutselig snu så brått om. Nesten så det er på dagen. Masse oppmerksomhet en dag. Dagen etter er han som sunket i jord- og forblir der. Vil det da si at egeninteressen har hatt ett annet utgangspunkt fra starten av?
Steinar40 Skrevet 15. desember 2010 #13 Skrevet 15. desember 2010 Tror jeg skjønner hva du mener. Men hvordan kan interessen plutselig snu så brått om. Nesten så det er på dagen. Masse oppmerksomhet en dag. Dagen etter er han som sunket i jord- og forblir der. Vil det da si at egeninteressen har hatt ett annet utgangspunkt fra starten av? Det kan godt være sånn som du sier, ja. Problemet er alltid at man aldri kan vite hva egen-interessen til et annet individ egentlig er. Altfor mange sier bare det som passer seg best for dem selv til enhver tid. Og da er det ikke lett. Så det er ekstremt viktig å forstå og innse at egen-interessen styrer alt.
Muffin Skrevet 16. desember 2010 #14 Skrevet 16. desember 2010 Etter min erfaring, så er de mennene som er mest PÅ i starten, med å ringe og ta kontakt og planlegge tur til Damaskus i sommerferien og "å guuud, jeg skal lære deg å spille golf i april en gang" og hei hvor det går, de som skrur fortest AV. Min teori er at de er mer forelsket i følelsen enn i selve jenta, og da det er urealistisk at en sånn følelse skal vedvare, må de hele tiden ut på ny jakt.
Steinar40 Skrevet 17. desember 2010 #15 Skrevet 17. desember 2010 Etter min erfaring, så er de mennene som er mest PÅ i starten, med å ringe og ta kontakt og planlegge tur til Damaskus i sommerferien og "å guuud, jeg skal lære deg å spille golf i april en gang" og hei hvor det går, de som skrur fortest AV. Min teori er at de er mer forelsket i følelsen enn i selve jenta, og da det er urealistisk at en sånn følelse skal vedvare, må de hele tiden ut på ny jakt. Ja, det finnes mer enn nok av folk som lever helt i sin egen verden. Av begge kjønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå