Gjest Mina Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har fått brunlignende utflod (noe slimete brunt). Kan sees når jeg tørker med papir. Skal ikke ha mensen før to uker. Går ikke på p-piller. Tok en graviditetstest i dag som var negativ. Bør jeg gå til lege, eller er det helt vanlig og ufarlig?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Brunlig utflod er rester etter gammelt blod. Det kan være mange årsaker. En liten rift i skjeden, små rester etter sist, en liten mellomblødning. Om det ikke gir seg så kan du jo gå til legen, men det er ikke uvanlig og sjelden farlig. Hvis det fortsetter til neste syklus så kan det være greit å kontakte legen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Heisann ser du har det samme probleme som jeg hadde. Jeg gikk til gynekolog å fikk avklart hva det var, jeg er for renslig. Jeg fikk streng beskjed å ikke bruke såpe, heller ikke såpe som er laget for underlivet. Jeg har det der med å skylle med vann inne i skjeden etter samleie å det var vist ikke lov, for det ligger en slags beskyttelse rundt livmorenhalsen, noe slimete gugge men det er beskyttelse. Jeg vasket meg daglig i skjeden å det gjorde at jeg fikk brunt slimete ekkelt utflod. Så jeg fikk beskjed at jeg skulle ikke vaske i skjeden med vann, heller ikke bruke såpe, og etter samleie skulle jeg bare gå å tisse å tørke meg. Jeg gjør det, men vist det blir en streng lukt så MÅ jeg vaske. Ellers får jeg ikke fred. Det kan også komme av stress, foreksempel vist du trener mye. Lykketil!
Angelfalls Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Det er nok eggløsning, helt normalt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå