Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne fuktighetsmaska leirebasert eller? I så tilfelle, kan du anbefale en fuktighetsmaske som er krembasert slik at man kan sove med den på natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter fordi det haster litt....

Skrevet

Nei, den fuktighetsmaska er som en hvit fuktighetskrem :)

Skrevet (endret)

Det står vel på MUA at den er leirebasert. Men i INCI-lista står titandioksid høyt, noe som betyr at den inneholder en god del av det. Titandioksid gjør at man blir hvit av den, men hva det gjør for huden (unntatt å reflektere solstråling), vet jeg ikke. Men man blir hvit av det, og det er nok ikke så lurt for sengetøyet. For ingredienser, se her:

Hva med Decleor Hydra Floral? Den masken er veldig fuktgivende, og egnet til å sove med. Jeg synes også at Vita Min Mask fra Green People er nydelig som nattkrem, faktisk tror jeg det er den beste jeg har prøvd. :hjerte:

Endret av Honesty
Skrevet

Wuupps, ikke hørt på meg da ;) Var sikker på at den var ganske lik Hydra Floral-masken i konsistens. Jeg må blande med en annen ;) Takk, Honesty :)

Skrevet

Jeg har bare hatt den i prøveversjon selv, men jeg ble hvit da den tørket, og det drysset som bare det. Not a pretty sight. :sur:

Skrevet (endret)

Nå kan det jo hende ts har helt forskjellig hud fra meg, men jeg er også veldig fornøyd med Decléors hydra floral (har ikke prøvd Green people sin). Jeg har for øvrig ikke en tørr hudtype, men den er nok fuktfattig (får små urenheter når huden får for lite fuktighet og den kan lett bli blank).

Endret av Vera Vinge
Skrevet

Jeg har bare hatt den i prøveversjon selv, men jeg ble hvit da den tørket, og det drysset som bare det. Not a pretty sight. :sur:

Fysj! Jeg vil ikke ha. Holder meg til Hydra Floral da ;)

Skrevet

Jeg syns Carita sin Lagoon Bath er veldig god :)

Skrevet

Nå kan det jo hende ts har helt forskjellig hud fra meg, men jeg er også veldig fornøyd med Decléors hydra floral (har ikke prøvd Green people sin). Jeg har for øvrig ikke en tørr hudtype, men den er nok fuktfattig (får små urenheter når huden får for lite fuktighet og den kan lett bli blank).

Ok, tusen takk alle sammen <3 Er det denne dere mener da? Og finnes det fuktighetsmaske i Green People-serien?

Btw, har noen av dere prøvd denne ?

Skrevet

Jeg liker godt fuktighets masken fra beaute pasifique oog clinique skin calming moisture mask :)

Skrevet

Fuktighetsmasken fra Green People heter Vita Min Mask, og er denne. Den kostet 169 kroner på Vita sist jeg kjøpte den. :)

Og ja: det du linker til, er den masken fra Decleor vi snakker om.

Skrevet

Vil bare tipse om at Hydra Floral-masken fås på Ebay til samme pris som linken du la ut i 200 ml. Frakt kommer i tillegg da, men absolutt verdt det når du får 4 ganger så mye produkt.

http://cgi.ebay.com/DECLEOR-Hydra-Floral-Flower-Moisturizing-mask-200ml_W0QQitemZ120658325077QQcategoryZ21022QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m506QQ_trkparmsZalgo%3DNGRI%26its%3DI%252BC%26itu%3DUA%26otn%3D10%26pmod%3D120642690769%26ps%3D63%26clkid%3D5672856368553501241#ht_1060wt_905

Skrevet

green people <3 Hydra floral på god nummer to, men fortsatt et stykke bak GP sin ;)

Skrevet

Vil bare tipse om at Hydra Floral-masken fås på Ebay til samme pris som linken du la ut i 200 ml. Frakt kommer i tillegg da, men absolutt verdt det når du får 4 ganger så mye produkt.

http://cgi.ebay.com/DECLEOR-Hydra-Floral-Flower-Moisturizing-mask-200ml_W0QQitemZ120658325077QQcategoryZ21022QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m506QQ_trkparmsZalgo%3DNGRI%26its%3DI%252BC%26itu%3DUA%26otn%3D10%26pmod%3D120642690769%26ps%3D63%26clkid%3D5672856368553501241#ht_1060wt_905

Tollgebyr og mva kommer også i tillegg siden flaska koster mer enn 200 kr. Så da blir det ikke illig. Cheapsmells er billigst på Decleor. Men akkurat nå har de visst ikke hydra floral mask inne :(

Skrevet

Tråden ryddet for beskrivelser av lovbrudd

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...