Gå til innhold

Pepperbiff fra Kiwi til 14,90

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet inn to pakker på fredag, men har aldri prøvd pepperbiff fra kiwi før og lurer på om den kan stekes som en vanlig biff eller er best egnet i en gryterett og omtrent hvor lang koketid?

Er sjelden jeg finner biffkjøtt som er mørt untatt indrefilet, entrecot... Hvordan er pepperbiffen fra kiwi? Er den brukende som biff?

Skrevet

De er ikke ok som biff. Til det er de for seige. Mørt kjøtt må man betale for.

Jeg bruker mine i lapskaus og gryteretter. Følger bare vanlig koketid iflg oppskriften. Erstatter jo annet grytekjøtt av okse.

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg syntes de var overraskende møre, ikke drit møre, men møre nok. Jeg spiste de som "biff" og den gikk lett ned, men måtte tygge litt ekstra ved noen tilfeller.

Skrevet

De fleste av disse biffene som jeg har spist, har vært overraskende møre. Jeg har spist dem som biff.

Skrevet

Kjøpte for første gang fredag (i Oslo). De var faktisk veldig møre, hadde egentlig ikke tenkt å bruke dem som biff. Tok pakkene ut av kjøleskapet mange timer i forveien, kanskje det hjalp litt på modningen.

Skrevet

Ta kjøttet ut av kjøleskapet et par timer før du skal bruke det. En kan kjenne mørheten på et stykke kjøtt ved å stikke fingen inn i det: mørnet kjøtt gir etter. Pris har ikke alt å si for om kjøtt er mørt eller ikke.

Skrevet

syns de er gode som biff jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...