Gjest Ball Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Typisk at det etterhvert blir ørten-hundre fjortiss spørreundersøkelser, gjerne fra anonyme gutter. Drit i det da, ødelegger forumet jo for pokker, les en fuckings bok istedenfor å fylle opp forumet med tråder som ikke gir svaret du er ute etter! 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Typisk at det etterhvert blir ørten-hundre fjortiss spørreundersøkelser, gjerne fra anonyme gutter. Drit i det da, ødelegger forumet jo for pokker, les en fuckings bok istedenfor å fylle opp forumet med tråder som ikke gir svaret du er ute etter! undersøker du om vi andre er enig her eller? 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Typisk at det etterhvert blir ørten-hundre fjortiss spørreundersøkelser, gjerne fra anonyme gutter. Drit i det da, ødelegger forumet jo for pokker, les en fuckings bok istedenfor å fylle opp forumet med tråder som ikke gir svaret du er ute etter! Hvordan i huleste kan du vite at det er anonyme gutter? Er det umulig at ei dame på 32 lurer på feks om andre damer liker å bli spruta i ansiktet - eller om andre damer liker å se typen som runke til han spruter på sin egen mage?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 undersøker du om vi andre er enig her eller?
Gjest Ball Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Nei, forsøker å få admin til å lette på ræva og slette disse intetsigende fjortisstrådene, blir for teit å drive med spørreundersøkelser på et forum, det gir i seg selv aldri noen god statistikk. Enden på visa er at folk går lei og forumet dør, se på sol sine sider, opp og ned i mente med irriterende fjortiss "undersøkelser". Dette forumet er bra, man burde verne om det.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Siden dette ikke er en av disse "spørreundersøkelsene" skal jeg ikke begi meg inn på hva min mening er. Men noterer meg at du reagerer på antallet av slike undersøkelser
misterbig Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Typisk at det etterhvert blir ørten-hundre fjortiss spørreundersøkelser, gjerne fra anonyme gutter. Drit i det da, ødelegger forumet jo for pokker, les en fuckings bok istedenfor å fylle opp forumet med tråder som ikke gir svaret du er ute etter! La oss slippe alle disse gjestene. Skaff deg en profil! Og fortsett bed spørreundersøkelser - ikke la forumet bli formet av slike sinnatager. Slikt blir det dårlig miljø av.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Nå har dette forumet eksistert i over 10 år og dør neppe av noen spørreundersøkelser. Ser ikke problemet. Det er da bare å hoppe over tråden. Mange tråder jeg ikke gidder å gå inn på for overskriften forteller meg at dette har jeg null interesse i.
Vaniljeblomst Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Hva er det med folk som tror de kan bestemme hva folk på et forum skal gjøre og si da? Misterbig: Gjester kan skrive i alle åpne forum, lev med det.
misterbig Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Hva er det med folk som tror de kan bestemme hva folk på et forum skal gjøre og si da? Misterbig: Gjester kan skrive i alle åpne forum, lev med det. Vaniljeblomst, deilige deilige vaniljeblomst, beklager at min ironi ikke var klarere. Mitt poeng er at det er mer irriterende med gjesteprofiler enn med spørreundersøkelser. Så klart skal vi ha spørreundersøkelse og så klart skal vi ha gjester. Venner igjen, deilige du?
Vaniljeblomst Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Vaniljeblomst, deilige deilige vaniljeblomst, beklager at min ironi ikke var klarere. Mitt poeng er at det er mer irriterende med gjesteprofiler enn med spørreundersøkelser. Så klart skal vi ha spørreundersøkelse og så klart skal vi ha gjester. Venner igjen, deilige du? Du kan sikkert spare komplimentene til noen som vil ha dem. Vi har da aldri vært uvenner, har vi?
misterbig Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 Du kan sikkert spare komplimentene til noen som vil ha dem. Vi har da aldri vært uvenner, har vi? Det er ingen grunn til å være gjerrig med komplimenter, søte lille du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå