Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp m henda dere som IKKE skriver dagbok! Og hvorfor gjør dere ikke det? Jeg skriver ikke dagbok og leser ikke dagbøker av den enkle grunn at jeg bruker nok tid på KG som d er!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg vurderer fremdeles om jeg skal begynne å skrive dagbok eller ikke. Tror at det er fort gjort å bli ivrig og skrive for "mye" i slike dagbøker. Røpe for mye om seg selv, rett og slett! :(

Skrevet

Jeg har avlusttet den som jeg hadde. Vet ikke om jeg vil opprette ny....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skriver ikke dagbok eller leser for den saks skyld, fordi livet mitt er ikke så spennede at jeg føler at det blir godt lese matrialle for andre.....

og fordi jeg er er her inne nok fra før

Skrevet

jeg har akkurat stengt dagboken min, skrev aldri i den mer.

Skriver brylupsdagbok da :D

Skrevet

*Rekker høgre hand i vèret*

Har aldri hatt lysst. Likar mykje betre meiningsutvekslingar på forumet enn 'dette har skjedd meg i dag' i dagbøker... Så eg les ikkje så mykje i andre dagbøker heller akkurat...

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg har avlusttet den som jeg hadde. Vet ikke om jeg vil opprette ny....
Synd..

Hvorfor gjøre dette med dagbøker til større sak enn de er?

Jeg syns det er greit å ha et sted som er "mitt", hvor jeg kan vrenge ut av meg akkurat det jeg føler for uten at det skal passe inn i en eller annen tråd.

Det er godt å sette tanker (nå holdt jeg på å skrive "på papiret"...) hm, godt å sette ord på tanker innimellom.

Men - det å skrive dagbok her inne er ikke en viktig del av livet mitt.. Allikevel - det er hyggelig (hyggelig å få hilsner, hyggelgi å tulle og fjase med andre i dagbøker) og vel så "nyttig" som å fjase inne på snikk snakk el.l. (kan kanskje gå for det samme)?

Hvis vi bare skulle hatt meningsfulle tråder kunne vi luket bort ganske stor del av aktiviteten her inne... med mindre det å la tankene vandre, eller fjase og fjåse, også på sett og vis kan oppleves som verdifullt og meningsfullt?

Gjest Anonymous
Skrevet

:vinke:

Jeg skriver ikke dagbok. Av den enkle grunn at jeg aldri klarer å følge opp med skrivingen likevell.

Skrevet

jeg har dagbok. den er liksom mitt territorium der jeg kan prate tull uten å herpe andres tråder. men noe seriøst dagbokprosjekt hadde jeg verken klart eller villet gjennomføre.

Skrevet
Hvorfor gjøre dette med dagbøker til større sak enn de er?

Enig! Ingen behøver å ha dagbok hvis de ikke har lyst til det og man behøver hverken å lese i eller skrive i andres. Akkurat som jeg (eksempelvis) ikke trenger å farte på bryllup og graviditet fordi ikke dette interesserer meg noe særlig.

Jennifer

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Har slettet dagboken min for bare noen dager siden, jeg. For plutselig en dag så så jeg hvor mye personlig jeg hadde skrevet der, og kjente jeg fikk en litt uggen å nei det skulle jo ikke bli sånn - følelse. Ville ikke ha alt det stående samlet på ett sted til evig tid liksom.. Så jeg bestemte meg for å få den slettet. Og skal jeg ha ny, så skal det bare bli skrible-bok med hilsener og nonsens og sånn..

Så jeg er stolt dagbokløs! :ler:

Skrevet

Huldre-Lise: akkurat samme grunnen til at jeg slettet min. Begynte som en skriblebok, men endte opp med mange betratninger, bekymringer og følelser fra livet mitt.

Skrevet

Jeg skriver ikke dagbok her på KG, men har skrevet dagbok siden jeg var 9 år omtrent. For fire-fem år siden fant jeg ut at det gikk an å passordbeskytte Word-dokumenter, så da gikk jeg over til å skrive på pc. Det gjør jeg fortsatt. I tillegg har jeg en LiveJournal. Ofte skriver jeg det samme der som i den "ordentlige" dagboken min, men mye av det er det bare folk på vennelisten min som kan lese.

Jeg leser forresten ingen KG-dagbøker heller. Vet ikke helt hvorfor, det er ikke noe bevisst valg jeg har gjort akkurat... Synes vel at jeg bruker nok tid her inne fra før av. :ler:

Skrevet

jeg skriver ikke dagbok. har ikke planer om det heller.

ble litt skremt når jeg var her som gjest. så jeg prøver å ikke legge for mye ut om personlige ting.å da tror jeg kansje jeg skal la dagboka ligge her hjemme,for ellers kan jeg fort bli litt for ivrig. :hoppe:

der har du meg lissom :oops:

Skrevet

Jeg skriver ikke dagbok her.

Men jeg har en dagbok på soverommet mitt hjemme. Prøver å være flink til å skrive i den. Det er veldig interessant å lese i den senere... Men jeg er veldig redd for at kjæresten min skal lese i den...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har både hi og kjeller her på KG, men skriver ikke dagbok.

Når jeg åpna hiet trodde jeg kanskje at det var det jeg skulle. Skrive dagbok altså. Men det ble ikke slik. Jeg valgte sjøl å la være. Tanken fikk modne noen dager, og jeg kom fram til at det jeg normalt ville skrive dagbok om ikke egner seg her.

Jeg valgte likevel å beholde hiet, og åpna kjelleren senere. Hvorfor?

For å ha mine egne arenaer for tull, tøys, diskusjon, fjas, lek, moro og en god del alvor. Akkurat alvoret skal du kanskje være innvidd for å se?

Kort og godt:

Jeg synes det er trivelig å ha mitt eget chatrom der jeg og de jeg har noe til felles med kan herje for oss sjøl, uten å ødelegge seriøse tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...