Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber via Adecco, og lønningsdag skulle være 3. desember. Fikk ikke lønn da, sendte mail og spurte om det. Saksbehandlern min sa jeg kunne velge mellom å få det etterbetalt eller vente til neste lønning 17. desember. Jeg sa jeg ville ha det etterbetalt. Jeg har FREMDELES ikke fått pengene mine. Jeg sendte mail og purret på de i dag tidlig klokka åtte, og jeg har ikke fått svar på den engang. Ser også at de har ført meg opp med null timer på det ene oppdraget mitt, selv om jeg jobba åtte timer den dagen. Jeg har en regning med forfallsdato idag som jeg ikke får betalt siden jeg ikke har fått pengene mine. Veldig fortvilende. Hva synes dere? Burde jeg ringe de?

Videoannonse
Annonse
Gjest gabriela
Skrevet

Oi, den var drøy. Jeg tror jeg ville ha forsøkt å ringe de, det er jo strengt tatt de som er ti dager forsinket.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har selv jobbet for Adecco, etter utrolig mye dårlige handlinger og kommunikasjon fra deres side, så sa jeg opp!

Det var alltid noe feil med lønninger, og maken til frekke spydige damer som er ansatt der for å ta seg av sine arbeidere, har jeg aldri opplevd før!!!

DÅRLIG Adecco!!!!! Dere trenge virkelig ett kurs for deres konsulenter som skal få sine arbeidere til og føle seg satt pris på.. Jeg fikk følelsen av at jeg var en slave..

Har også vært i kontakt med flere som har vært ansatt gjennom Adecco - og de er like dårlig fornøyd med behandlingen!

:kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...