AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Etter et mildt sagt tungt år fikk jeg i dag drømmetelefonen!! Sa opp gamlejobben min på denne tiden i fjor, stor misstrivsel og konflikt med nærmeste leder. Har levd på oppsparte midler, vikariater og "mens jeg venter"-stilling enn så lenge. I dag kom endelig telefonen- vi vil gjerne tilby deg stillingen som XXX! Lønnen akspetabel og forhandlingsmulig, gode premisser i forhold til kontortid/hjemmekontor, greie betingelser og "frynsegoder". Ah- endelig kan jeg begynne å "leve" igjen. Planlegge reiser, følge budsjett (fordi jeg vet hva som kommer inn fast), jobbe opp igjen både buffer og luksuskontoen min. Åh- er så glad at jeg danser rundt i stua! 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Må bare si gratulerer Beste julepresangen du kunne fått det.
Gjest Eventyr3 Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 hvorfor poster du som AB? mye mer hyggelig å vite hvem du er, uansett gratulerer!
Gjest Blondie65 Skrevet 18. desember 2010 #11 Skrevet 18. desember 2010 Gratulerer. Veldig kjekt med noen positive hoppe og danse tråder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå