Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. desember 2010 #21 Skrevet 14. desember 2010 Har enda ikke funnet bevis som er tydelig nok for å UTELUKKE den påstanden. Så du skal ikke se bort ifra at det er litt av det også. (men det var ikke meningen at noen skulle svare der, for jeg sier ikke at dere har feil. Jeg er skeptisk enda jeg.) Jeg oppdager at jeg får for lite veske inn til kroppen, så urinen min er ganske mørk, da jeg spruter er spruten også litt mørk. Smaker eller lukter ikke som urin, men når det tørker lukter det. Da man sier den skal være blank, og mengden folk påstår at de kan sprute, da noen plasser sier at en sprut skal tilsvare ca en spisesje, da har jeg enda ikke eliminert den teorien enda. En gang jeg hadde fått i meg nok veske var spruten blank, og det var mitt urin også. Jeg må sjeldent på do, men jeg tømmer meg godt, likevel har jeg sittet på do i noen min for å vente på siste rest av urin, som kom. Jeg har ikke hørt at noen har tatt obduksjoner, tester eller ordentlig forskning på dette, så hvorfor skal man ikke få lov å velge selv hva man vil tro på? Det er ikke logisk at det er urin for det kommer jo ut av vaginaen ikke fra det hullet du tisser fra
Sophie-Ann Skrevet 15. desember 2010 #22 Skrevet 15. desember 2010 Det kommer ut urinrøret. Dette er væske som kommer i fra noen kjertler som heter Skenes kjertler som ligger langs urinrøret. Det lukter ikke urin, smaker ikke urin og konsistensen varierer fra kvinne til kvinnne.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. desember 2010 #23 Skrevet 15. desember 2010 Uansett hvordan eller hvorfor - det er turn on
Gjest BettyBoop28 Skrevet 15. desember 2010 #24 Skrevet 15. desember 2010 Det kommer ut urinrøret. Dette er væske som kommer i fra noen kjertler som heter Skenes kjertler som ligger langs urinrøret. Det lukter ikke urin, smaker ikke urin og konsistensen varierer fra kvinne til kvinnne. Jaja uansett er det ikke urin
Sophie-Ann Skrevet 15. desember 2010 #25 Skrevet 15. desember 2010 Jaja uansett er det ikke urin Det er vi hvertfall enige om
Sophie-Ann Skrevet 15. desember 2010 #26 Skrevet 15. desember 2010 Uansett hvordan eller hvorfor - det er turn on Enig med du
Gjest Doc Skrevet 24. desember 2010 #27 Skrevet 24. desember 2010 Veldig presist og korrekt formulert, Jentehumor. Synd at det man er så redd for å si ting som det er av frykt for at noen pripne sjeler skal føle seg "ekle" ved at det lekker noe urin under sex. Alle med litt fysiologi- og anatomisk kunnskap vet at hvis en kjertel skal kunne "tømme ut" nok væske til at det f.eks lager store våte flekker på et laken må det også være et lagringssted som kan tømme ut større mengder sekret lagret over tid på et øyeblikk.. Noen slik lagringskapasitet finnes ikke i eller i tilknytning til Skenes kjertler, det vet man fra 1000-vis av MR-undersøkelser av friske kvinner, samt fra undersøkelser av lik. Regner med mange gutter har merket at sannsynligheten for at en jente skal "sprute" øker hvis hun ikke går på toalettet først, eller kommer fra en fuktig bytur (rask ny-produksjon av urin også etter å ha vært på toalettet, bl.a. pga vanndrivende effekt av alkohol). Til dette kommer at alkohol gjør blærekontrollen ørlite grann redusert. Synes det er veldig deilig med våte jenter som spruter, men nå må det bli slutt på panikken for at det ofte og for en stor del er snakk om urin.. (som er en helt ufarlig, sterilt og harmløs væske). Slapp av og nyt.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2010 #28 Skrevet 24. desember 2010 Har enda ikke funnet bevis som er tydelig nok for å UTELUKKE den påstanden. Så du skal ikke se bort ifra at det er litt av det også. (men det var ikke meningen at noen skulle svare der, for jeg sier ikke at dere har feil. Jeg er skeptisk enda jeg.) Jeg oppdager at jeg får for lite veske inn til kroppen, så urinen min er ganske mørk, da jeg spruter er spruten også litt mørk. Smaker eller lukter ikke som urin, men når det tørker lukter det. Da man sier den skal være blank, og mengden folk påstår at de kan sprute, da noen plasser sier at en sprut skal tilsvare ca en spisesje, da har jeg enda ikke eliminert den teorien enda. En gang jeg hadde fått i meg nok veske var spruten blank, og det var mitt urin også. Jeg må sjeldent på do, men jeg tømmer meg godt, likevel har jeg sittet på do i noen min for å vente på siste rest av urin, som kom. Jeg har ikke hørt at noen har tatt obduksjoner, tester eller ordentlig forskning på dette, så hvorfor skal man ikke få lov å velge selv hva man vil tro på? Hos damer med slappe underlivsmuskler , eks etter fødsler . Hos disse kan det nok komme noen dråper urin under orgasme også . Da lekkasjeproblemer er veldig vanlig hos de som har født barn . Men hos de som har gode muskler - kommer det IKKE urin når de spruter . Væsken er helt blank, klar og nesten luktfri ...lukter kunn fittesaft i hvertfall , ikke verre en det .Fittesaft er jo blank og glatt med litt tykkere og glattere konsistens , mens når man spruter kommer det også en tynnere konsistens og versjon av fittesaft ,som også er blank og lukfri .Men tynnere i konsistensen .
Gjest Mahowni Skrevet 6. mars 2011 #29 Skrevet 6. mars 2011 Hos damer med slappe underlivsmuskler , eks etter fødsler . Hos disse kan det nok komme noen dråper urin under orgasme også . Da lekkasjeproblemer er veldig vanlig hos de som har født barn . Men hos de som har gode muskler - kommer det IKKE urin når de spruter . Væsken er helt blank, klar og nesten luktfri ...lukter kunn fittesaft i hvertfall , ikke verre en det .Fittesaft er jo blank og glatt med litt tykkere og glattere konsistens , mens når man spruter kommer det også en tynnere konsistens og versjon av fittesaft ,som også er blank og lukfri .Men tynnere i konsistensen . Jeg vil nå si at under en sprut er man kåt i tillegg, så urinen og "fittesaften" blander seg.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #30 Skrevet 6. mars 2011 Det kommer ut urinrøret. Dette er væske som kommer i fra noen kjertler som heter Skenes kjertler som ligger langs urinrøret. Det lukter ikke urin, smaker ikke urin og konsistensen varierer fra kvinne til kvinnne. Det kan komme fra kjerter i skjeden også, det gjør det hos meg. La merke til det da jeg kom mens han var inni meg, og jeg faktisk kjente at det rant rundt penis. Beklager intim informasjon
Gjest Mahowni Skrevet 6. mars 2011 #31 Skrevet 6. mars 2011 Det kan komme fra kjerter i skjeden også, det gjør det hos meg. La merke til det da jeg kom mens han var inni meg, og jeg faktisk kjente at det rant rundt penis. Beklager intim informasjon Når jeg brukte dildoen spruta det ut mens den var inni, så tok jeg dildoen ut og det fossa. Tenk nå på at penisen faktisk sperra utgangen for urinrøret, og mens du blir kåtere og kårete, presser du urinen så den klemmes og får for lite plass.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #32 Skrevet 6. mars 2011 Når jeg brukte dildoen spruta det ut mens den var inni, så tok jeg dildoen ut og det fossa. Tenk nå på at penisen faktisk sperra utgangen for urinrøret, og mens du blir kåtere og kårete, presser du urinen så den klemmes og får for lite plass. Hæ? Jeg skjønner ikke hva du mener her. I alle fall; jeg kjente at det rant rundt penis inne i kjeden.
Gjest Mahowni Skrevet 6. mars 2011 #33 Skrevet 6. mars 2011 Hæ? Jeg skjønner ikke hva du mener her. I alle fall; jeg kjente at det rant rundt penis inne i kjeden. Her er snakk om ejakulering/spruting. Men om du siterer til kåthet er det noe helt annet. Det renner ja, men spruter ikke.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #34 Skrevet 6. mars 2011 Her er snakk om ejakulering/spruting. Men om du siterer til kåthet er det noe helt annet. Det renner ja, men spruter ikke. Jeg snakker om ejakuering. Jeg får sprutorgasmer, og væsken kommer ut fra skjeden, kanskje fra urinrøret i tillegg, men absolutt fra skjeden. Jeg merker det når jeg ejakuerer, og jeg merker at det skjer inne i skjeden fordi jeg kjenner at væsken sildrer rundt penis, inne i skjeden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå