Gå til innhold

Dritpinlig. Ejakulerer hver gang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i det siste blitt en squirter. Hver gang jeg rir eller på andre måter har sex hvor g-punktet stimuleres lenge blir det fuktig. Jeg kommer ikke nødvendigvis, det kommer av og til væsjke uten at det er sammen med en orgasme. Jeg skulle ønske det ikke var tilfelle da jeg synes det er noe pinlig. Kan man stoppe dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg med å få stoppet det, men kan "trøste" deg med at blant annet min kjære har utrolig lyst at jeg skal greie dette. Dette er visstnok en av hans fantasier. Men, jeg har ikke denne "gaven", dessverre :)

Skrevet

Stort sett alle mine mannlige venner elsker at jenter squirter!

Skrevet

He he hørtes jo ut som di fleste menns ønske drøm jo :gjeiper:

Skrevet

Dette er ikke noe du skal tenke negativt om! Viser jo bare at du har det godt! Du synes vel ikke det er ekkelt når mannen ejakulerer? :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg har i det siste blitt en squirter. Hver gang jeg rir eller på andre måter har sex hvor g-punktet stimuleres lenge blir det fuktig. Jeg kommer ikke nødvendigvis, det kommer av og til væsjke uten at det er sammen med en orgasme. Jeg skulle ønske det ikke var tilfelle da jeg synes det er noe pinlig. Kan man stoppe dette?

Hvorfor stoppe det. Gutter liker det vel? Gjør de ikke? Trodde det?

Skrevet

Ikke noe å bry seg om, naturlig og sexy.

Skrevet

Ikke noe å bry seg om, naturlig og sexy.

Nei, Nei.....begrepet sexy beskriver en persons utseende/framtoning, måte å være på, stemme, blikk osv, og passer absolutt ikke her. Du mente vel opphissende? Ser oftere og oftere at folk blander samme begrepene opphissende og sexy, men det betyr to forskjellige ting. Seksuelle handlinger, seksuell adferd, kan være opphissende, men kan og skal ikke betegnes som sexy.

• Liker 1
Skrevet

Det er helt klart opphissende, så ingenting å tenke på. Bare nyt det.

Skrevet

Det er drit sexy , eksen min "squirta" , er sinnsykt deilig . Må si det er et stort pluss hvis jeg treffer en jente som squirter

Skrevet

Jeg synes det er super dejligt når en kvinde bliver våd og sprøjter. Det ophisser mig meget så det skal du ikke blive bange for eller ked af.

Desværre er der ikke mange kvinder der gør det så din ven må være heldig!! Jeg havde engang en kærste som også sprøjtede meget og jeg var helt vild med det. En gang vi havde samleje sad hun oven på mig og red mig. jeg havde mine skinnjeans på og da hun sprøjtede løb det hele ned over min penis og ned i mine bukser så det var helt våde inden i... utrolig ophissende

knus Toni

Skrevet

Jeg elsker det når dama ejakulerer. Særlig når jeg slikker og fingrer henne og jeg får alt i munnen. mmm Elesker det!! Sprut i vei og nyt det!! De fleste gutter synes det er helt herlig når du gjør det!!

Skrevet

Det er virkelig ikke noe å være flau over. Nå har jeg ikke så flaks at jeg får til det selv, men jeg synes det er fantastisk deilig når kjæresten gjør det! Det er absolutt ingenting å være flau over, det er bare tull :jepp:

Skrevet

Er ikke det vanlig at det kommer mer væske i enkelte stillinger da?

Skrevet

Det er super digg å sprute, og gutta digger det :)

Skrevet

Nei, Nei.....begrepet sexy beskriver en persons utseende/framtoning, måte å være på, stemme, blikk osv, og passer absolutt ikke her. Du mente vel opphissende? Ser oftere og oftere at folk blander samme begrepene opphissende og sexy, men det betyr to forskjellige ting. Seksuelle handlinger, seksuell adferd, kan være opphissende, men kan og skal ikke betegnes som sexy.

Opphisselsen gjør at det blir sexy da :P

Gjest Jentehumor
Skrevet

Piss først.

jeg har også spruta mange ganger noen sekunder etter orgasmen, og med vibrator i musa så spruter det i alle kanter..:P

Har aldri spruta i en orgasme, men jeg føler at sprut er siste rest eller ny-urin. For man får ikke ut ALT.

Min teori og holder enda på den jag da. Så alle som ikke tror det er deres sak. Likevel har jeg ikke noe problem om det er piss eller ikke. :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Piss først.

jeg har også spruta mange ganger noen sekunder etter orgasmen, og med vibrator i musa så spruter det i alle kanter..:P

Har aldri spruta i en orgasme, men jeg føler at sprut er siste rest eller ny-urin. For man får ikke ut ALT.

Min teori og holder enda på den jag da. Så alle som ikke tror det er deres sak. Likevel har jeg ikke noe problem om det er piss eller ikke. :)

FEIL. Det er IKKE urin

Skrevet

Pinlig???

Jeg misunner deg! Skulle ønske det var jeg som gjorde det! :O

Gjest Jentehumor
Skrevet

FEIL. Det er IKKE urin

Har enda ikke funnet bevis som er tydelig nok for å UTELUKKE den påstanden. Så du skal ikke se bort ifra at det er litt av det også. (men det var ikke meningen at noen skulle svare der, for jeg sier ikke at dere har feil. Jeg er skeptisk enda jeg.)

Jeg oppdager at jeg får for lite veske inn til kroppen, så urinen min er ganske mørk, da jeg spruter er spruten også litt mørk. Smaker eller lukter ikke som urin, men når det tørker lukter det.

Da man sier den skal være blank, og mengden folk påstår at de kan sprute, da noen plasser sier at en sprut skal tilsvare ca en spisesje, da har jeg enda ikke eliminert den teorien enda. En gang jeg hadde fått i meg nok veske var spruten blank, og det var mitt urin også. Jeg må sjeldent på do, men jeg tømmer meg godt, likevel har jeg sittet på do i noen min for å vente på siste rest av urin, som kom.

Jeg har ikke hørt at noen har tatt obduksjoner, tester eller ordentlig forskning på dette, så hvorfor skal man ikke få lov å velge selv hva man vil tro på?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...