AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Nei,dette er ikke noe sjalusidrama... Så det hadde blitt tagget et bilde av typen på fb av ei jente. Gikk inn på profilen hennes men det står ikke at typen min er en felles venn..? Hun finnes ikke på vennelista hans og typen min finnes ikke på vennelista hennes. Derimot så hadde vi ett par andre felles venner men disse kjenner ikke typen min så det kan ikke ha vært dem som gjorde det. Så,går det an å tagge noen som man ikke har som venn? Bildet var sånn type animert julebilde hvor det sikkert var tagget bortimot 20-30 stk på så det var ikke noe bilde av typen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 det kan jo hende at noen andre har tagget han. altså noen han er venn med?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 det kan jo hende at noen andre har tagget han. altså noen han er venn med? Aaaah,hvilken logikk Typen er venn med han hun er gift med ser jeg nå. da skjønner jeg litt mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå