Gå til innhold

Telefon i Julegave til Jente på 11 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Min datter trenger en ny telefon men har ikke peiling på hva som er bra for en elleve år gammel jente. Jeg vet at noen av venninne hennes har Iphone, men det synes jeg blir for dyrt.

Hadde vært kjekt med en telefon med touchscreen. Er f.eks HTC en god telefon?

Tar gledelig i mot alle tips...takk takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Min datter trenger en ny telefon men har ikke peiling på hva som er bra for en elleve år gammel jente. Jeg vet at noen av venninne hennes har Iphone, men det synes jeg blir for dyrt.

Hadde vært kjekt med en telefon med touchscreen. Er f.eks HTC en god telefon?

Tar gledelig i mot alle tips...takk takk:)

HTC lager gode telefoner, og dårlige telefoner. Det samme gjør Samsung.

LG har også en til ca 2000 som er ok. Se HER

En GOD touchtelefon koster fort noen penger, så rimeligere enn den fra LG bør du ikke kjøpe om du skal ha touchtelefon.

Vil du ha iPhone anbefaler jeg 3GS - ikke iPhone4. Den gamle er billigere, og like god.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg får den nye fra sony ericsson til jul... Sony ericsson xperi x10 mini pro.

Den har touchskjerm og tastatur man bare "flipper" opp. Veldig billig også, i forhold til de andre i samme utforming.(betalte 2000 for den uten abonnement).

Skrevet

Takk for gode tips:) Babyblue, Hvor kjøpte du Sony ericsson xperi x10 mini pro?

Gjest BabyBlue
Skrevet

På siba.no =)

Lynrask levering, pakken hadde ikke så mye som en bulk, og ekstra billig om du har sibakortet : D

Gjest BabyBlue
Skrevet

Godt valg :) En liten og fancy telefon som hun sikkert blir fornøyd med. Fikk tittet på den før den ble pakket inn, og er virkelig perfekt for meg som er glad i å sende sms fremfor å ringe :P Tastene er veldig gode, selv om telefonen er liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...