Gå til innhold

Er virkelig noen barn så mye vakrere enn andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier ikke å se at noen barn er så mye vakrere enn andre barn .

Jeg syntes riktignok mine egne barn er de vakreste i verden , men regner med at dette er noe de fleste syntes om sine egne barn og at det ikke nødvendigvis henger sammen med hva andre syntes om de samme barna .

Syntes dere det er store forskjeller på hvor vakre forskjellige barn er ?

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

De er etter min mening svært like: store øyne, små neser, tjukke bollekinn og fyldige lepper. Men det er da noen trekk og ekstra symmetri som kan gjøre de enda "vakrere".

Skrevet

Ja, det er det i like stor grad som det finnes vakre voksne og mindre vakre voksne.

Jeg har sett barn som man snur seg etter og barn som ikke er så pene å se på.

Skrevet

Jeg syntes de var kjempelike før jeg selv fikk barn.

Nå synes jeg det er stooor forskjell - og slett ikke alle er lubne med bollekinn. Synes det er så mange tynne babyer rundt omkring, på helsestasjon og lignende. Da får de med en gang så voksne trekk, selv om de bare er et halvt år gamle.

"vakker" bruker jeg ikke om barn - men kan godt si søt. Det er slett ikke alle unger jeg synes er like søte. Men de kan godt være herlige og morsomme fordet.

Skrevet

Jeg synes det er utrolig stor forskjell på barns utseende. Mange er rett og slett...jeg greier ikke helt å si stygge, det blir så feil om uskyldige barn - men mindre pene unger, det er det mange av.

Jeg synes egentlig det er et fåtall barn som er søte/pene/vakre - de aller fleste er rett og slett mindre heldige med utseendet...

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg har sett fantastisk vakre barn og grusomt stygge barn. (jeg har ikke barn selv)

Syns ikke alle er like i det hele tatt.

Skrevet

Jeg ser ofte barn som ikke har vært så heldige med det ytre. De kan jo forandre seg veldig og til det mye bedre da.

Skrevet

Jeg synes generelt at barn med mørkt/brunt hår er de vakreste.

Skrevet

Jeg kan se store forskjell på barn. De aller fleste er normalt søte, mens noen skiller seg ut ved å være "vakre", mens noen er mindre heldige.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg jobber, og har jobbet i barnehage i mange år, og kan skrive under på at det er stor forskjell på utseende hos barn. Noen er søte, sjarmerende, har et vinnende vesen og tiltrekker seg både barn og voksne.

Andre barn har dessverre ikke utseende så med seg. Og ofte så er de mer beskjedne og tilbaketrukne også. Nesten merkelig å se hvordan disse tingene henger sammen fra de er bittesmå.

Skrevet

Jeg jobber, og har jobbet i barnehage i mange år, og kan skrive under på at det er stor forskjell på utseende hos barn. Noen er søte, sjarmerende, har et vinnende vesen og tiltrekker seg både barn og voksne.

Andre barn har dessverre ikke utseende så med seg. Og ofte så er de mer beskjedne og tilbaketrukne også. Nesten merkelig å se hvordan disse tingene henger sammen fra de er bittesmå.

At noen barn er mer populære enn andre er jo ikke så vanskelig å se , men trodde dette hadde mer med hvordan de oppførte seg og ikke så mye med hvordan de så ut ?

Skrevet

Dette har jeg ikke lagt merke til. Nå er jeg av den typen som ser det beste i de fleste da, så jeg synes egentlig alle (små)barna i barnehagen er skjønne. Ikke alle er like pene men et skjevt glis kan være like sjarmerende som et mindre skjevt.

Skrevet

Ja, i like stor grad som for voksne.

Man ser de samme trekkene hos barn og således kan man jo plassere dem på en "vakkerhetsskala".

Skrevet (endret)

Litt trist at det skal være sånn fokus på ytret til babyer og smårollinger. Alle barn er søte på hver sin måte. Noen vakrere enn andre ja, men jeg syns ikke man skal legge for mye vekt på eller fokusere for mye på det. Man kan godt si hvor søt man syns ungen er, det er ikke det jeg mener, men at man skal ikke sammenligne for mye. La barn være barn!

Edit: Og ja, jeg syns mitt barn er vakrest i verden og er glad for alle komplimenter mitt barn får for utseendet sitt da h*n er helt nydelig, men ja... Alle barn er vakre uansett!

Endret av Nanette
Skrevet

Stor forskjell på barn ja.Finnes nok av mindre vakre barn.Jeg har også jobbet i barnehage og ser at barn som er mindre vakre har også en irriterende oppførsel med seg eller er utrolig rare.

Skrevet

Jeg har sett fantastisk vakre barn og grusomt stygge barn. (jeg har ikke barn selv)

Syns ikke alle er like i det hele tatt.

Helt enig. Er nesten fælt å skulle si dette her men en bekjent av meg har en stygg unge. Men er ikke ofte jeg ser en stygg unge.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Litt trist at det skal være sånn fokus på ytret til babyer og smårollinger. Alle barn er søte på hver sin måte. Noen vakrere enn andre ja, men jeg syns ikke man skal legge for mye vekt på eller fokusere for mye på det. Man kan godt si hvor søt man syns ungen er, det er ikke det jeg mener, men at man skal ikke sammenligne for mye. La barn være barn!

Edit: Og ja, jeg syns mitt barn er vakrest i verden og er glad for alle komplimenter mitt barn får for utseendet sitt da h*n er helt nydelig, men ja... Alle barn er vakre uansett!

Jeg sier ikke at mitt fokus er på barnas utseende, svarte i grunnen bare på det det ble spurt om, og det er klart jeg ser forskjell på barns utseende. Akkurat som jeg gjør hos voksne.

Dessuten ser jeg alltid at alle barn har noe fint ved seg, uavhengig av utseende. De som ikke er like søte/pene som andre, har også sin egen sjarm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...