Gå til innhold

CLIP-ON EKTE HAIR EXTENSIONS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge tenkt å innvestere i CLIP-ON EKTE HAIR EXTENSIONS, fordi jeg har så tynt hår. Har prøvd fra nille bare for å se hvordan det funker, og synes det er helt greit å gå med, merker liksom ikke så mye til det. Men dette kan brukes bare en gang før det blir flokete og ikke kan gres eller noe. Har sett på slike extensions på Qxl og lurte på om noen har prøvd slike med ekte remy hår? ;) varer de lenge eller blir de slitt etter få gangers bruk ? håper noen vet dette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hair extensions i clip-on er kjempebra! Har brukt extensions i over fire år og er alltid like fornøyd :) mine er fra Sara's hair..

Hvor fort slitt osv de blir kommer ann på hvor du kjøper, men om det skal være remy hår varer de minst i et halvt år og du tar godt vare på de :)

Kjøpte mine i mai og er fortsatt like fine!!

Skrevet

Hair extensions i clip-on er kjempebra! Har brukt extensions i over fire år og er alltid like fornøyd :) mine er fra Sara's hair..

Hvor fort slitt osv de blir kommer ann på hvor du kjøper, men om det skal være remy hår varer de minst i et halvt år og du tar godt vare på de :)

Kjøpte mine i mai og er fortsatt like fine!!

Da må jeg nok prøve det ;) Er så deilig å ha litt lengre å fyldigere hår ;) Takk ;)

Skrevet

saras har veldig gode extensions. Pilus.no har også bra.

Ikke kjøpt på qxl, de skriver at håret er ekte, men som oftest er det ikke det. (Men du kan selvfølgelig være heldig)

Hvor lenge extensionsene holder seg fine er jo helt opp til deg. Når du ikke bruker de, heng de opp (på feks en kleshenger), ikke sleng de på gulvet, da floker de seg og blir VELDIG FORT stygge. Ikke vask de altfor ofte heller, det er også med på å gjøre de styggere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...