AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1 Skrevet 13. desember 2010 Jeg er en 29 år gammel mann som sliter skikkelig med sexlysten. Når jeg og kona ble sammen for 8 år siden hadde vi sex flere ganger daglig, og jeg klarte ikke holde fingrene unna henne. Jeg har alltid vært ganske glad i sex. Hadde sex for første gang når jeg var 16, og har hatt fast følge med fru høyre når jeg har vært singel. Det hele startet vel egentlig når vi fikk barn for 5 år siden. Plutselig hadde jeg ikke så lyst på sex lenger, og nå blir det bare verre og verre. Jeg har egentlig aldri lyst på sex lenger (utenom når jeg drikker), men jeg "tvinger" meg til å ha sex 2-4 ganger i måneden. Når vi først kommer i gang er det fantastisk, og jeg begynner å lure på hvorfor jeg ikke vil gjøre dette oftere. Jeg har ingen problemer med å få ereksjon eller orgasme, og får ereksjon flere ganger i døgnet, uten at det er noe mental opphisselse forbundet med det. Jeg vet at dette sliter på kona mi, fordi hun gjerne vil ha sex oftere. Jeg vil vel egentlig det jeg også, jeg klarer bare ikke å finne lysten oppi alt dette. Er dette sånn man må regne med når man får barn og en slitsom hverdag, eller kan det være noe hormonelt / fysisk? Jeg har jo lyst til å gjøre noe med dette her...
Sagalan Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Det kan jo lett bli hektisk og få tid til hverandre med barn og jobb og hele pakka. Det blir mye stress i kroppen og da kan det fort gå utover slike ting som sex lyst osv. Det som kan være viktig for deg er å la noen ta seg av barna en helg, hvor deg og madamen sjekker inn på et hotell eller leier en hytte . (syden tur er jo også et alternativ men kanskje vanskelig å få barnepass over så lang tid,) Det viktigste er å bryte rutinene, komme seg ut å gjøre noe helt nytt utenfor sitt faste hverdagslige miljø. Kanskje vil lysten snike seg på? Det er viktig og sette av tid til hverandre en gang i blandt. Kanskje vil dere huske hvordan det var helt i starten av forholdet og ha en super weeken med mye kos og hygge ?
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Har et par kamerater som sverger til dette: http://www.vitamed.no/info_rosenrot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå