Gå til innhold

Jeg skal binde min kjære. Men hva gjør jeg så?

Bø

Anbefalte innlegg

Når har til slutt er bastet og bundet er det mye du kan gjøre. Du kan leke med isbiter eller dryppe stearing på han. Husk å teste på deg selv først. kroppen har mange erogene soner og det er bare å kjele og kose med ulik intensitet.Kankje kiling? biting av brystvortene? Eller suge ha på øreflippen eller konsentrere seg om pikken og ballene. Jeg vil tro de fleste vil like å bli sugd mens du leker med ballene og kanskje fører en fuktet finger opp der bak. Liker dere pisking? Prøv litt forsiktig til å begynne med og pass på særlig ømfintilge områder på kroppen som nyrene og korsryggen. Om dere ikke har noen redskaper, så kikk i kjøkkenskuffen :-)

TefrA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beste er nok å ikke tenke på at "ingen av dere har erfaring".  

Dere skal leke, ikke prestere.

Kjempeviktig! Helt enig.

Litt av sjarmen er jo å kunne gjøre slike ting på impuls da, bruke det man har for hånden; gladpack, (nylon)strømpebukser eller andre klær, gavebånd, ledninger, strips, tape... vær kreativ

Og her er jeg heeeelt uenig!

For det første: det krever litt planlegging for at det skal bli vellykket!

Sørg for at det er varmt i rommet, det kan bli kalt å ligge stille naken.

Ha alle remedier og gjenstander du kan komme til å trenge innen rekkevidde. Det er skikkelig turn-off med mange avbrytelser for å gå og romstere i skuffer og skap. Likevel anbefaler jeg ikke å ha alt liggende i en haug på nattbordet hvor han kan se det på forhånd. En eske under sengen som du kan trekke frem når han er plassert i sengen er fint.

Tenk også på belysning og eventuell bakgrunnsmusikk, hvis det er noe dere liker.

Lås døren, skru av alle telefoner.

Det kan høres ut som overdrivelser, men jeg mener sånne ting er ekstremt viktige, spesielt de første gangene hvor man har mer enn nok med å ta inn inntrykkene av nye opplevelser.

For det andre: strips, gavebånd, ledninger og tape er FY-FY!!! :fy: Det samme gjelder klessnor.

Knutene på ledninger og gavebånd strammer seg og blir umulige å få opp, og de er så tynne at de skjærer i huden.

Strips må jo klippes av for å fjernes, og de er harde og altfor smale. Tape blir også fort for stramt og kan stoppe blodtilførselen og; vel, har du noengang dratt av et plaster på en hårete manne-arm skjønner du hvor jeg vil....

Skal du binde med tau så følg rådet om båt-tau, og da av den typen som er strikket rundt en kjerne. Prøv det i butikken: det skal flate seg ut når du legger det rundt armen.

Selv synes jeg forede, myke lærmansjetter er det beste, men det koster en del. Fin investering hvis dere finner ut at dette er noe dere vil fortsette med.

Det beste for de første bindlekene vil nok være slikeskjerf.

Mindre avskrekkende en avanserte reimer og dyre tau, og helt gratis. (forrutsatt at du har noen, da ) :wink:

Men det var jo egentlig tips om hva du skulle gjøre du spurte etter, da.

Stryk og kyss hele kroppen hans, og la ham se deg. Utsett berøring av kjønnsorganet hans en stund. Varier mellom lette berøringer og begjærlig klåing.:sjarmor:

Hvis du gir ham litt slakk i tauene og ikke fester håndleddene helt oppe ved sengestolpene er det ikke noe problem å få plass til å sette seg på ansiktet hans. Plasser evt. knærne dine på nedsiden av armene hans og len deg fremover og inntil veggen.

Sug, slikk, ri ham -kort sagt gjør det du føler for som du tror også han vil like.

Etter en stund kan du slippe ham fri, og dere kan fortsette med andre aktiviteter....

Kos dere!!

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde tenkt og komme med noen tips..men ejg så Lisa gjorde en bra jobb :)

så jeg setter meg på gjerdet sammen med revetispa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bind for øynene anbefales ikke? Jeg hadde tenkt litt på det, for å øke overraskelses aspektet...

Synes bind for øynene hører med, jeg da. Da kan man liksom hengi seg litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bind for øynene er flott, men du må være ekstra oppmerksom da.

Når en av sansene blir tatt bort øker intensiteten i andre sanseinntrykk.

Husk at bind før øynene kan være skummelt, og les partneren din nøye.

Ved den minste antydning til uro skal du gi ham synet tilbake.

Det kan også virke (for) sterkt å bli introdusert for mange nye ting på en gang. Både binding og blinding på en gang kan være en slik kombinasjon, men det kan også bli bra.

Hvis h*n føler seg trygg blir det bra. Hvis du lover ham at du skal være myk, så må du også være det. Om h*n opplever å bli behandla hardt/rødt mens han er bundet, blindet og forventer myk behandling kan h*n reagere på en måte hverken du eller h*n setter pris på.

En ok måte å introdusere blindfoldet på kan være gjennom å fortelle partneren hva du vil gjøre, og så gjøre det. Spenningen er det fortsatt, gjennom at h*n ikke vet når, hvor, hvor lenge og hvordan...

(Retta skrivefeil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentene her kan mye ja!

Og husk som sagt; dere skal leke, ikke prestere. Når du først kommer igang, kommer ofte ting av seg selv, og man slipper seg løs.

Å tirre er viktig her. Ikke gå rett for BJ, men stryk, kjæl, kyss og sleik overalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En billig sak for å binde sammen partnerens håndledd (begge to samtidig), er slike mansjetter man bruker om vinteren for å holde skiene samlet under transport. De er polstret, og har borrelås som er enkle og feste rundt partnerens håndledd og ikke minst lett å få opp igjen om det trengs.

Du får kjøpt dem i sportsbutikkene til en meget rimelig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...