Gå til innhold

Datter dater ex

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Du husket ikke at du hadde vært i samme hus før da?

TS skriver at han fikk med seg denne jenta hjem til seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS skriver at han fikk med seg denne jenta hjem til seg.

TrådStarter skriver ikke det nei.

Skrevet

Jeg har hatt en lignende episode, bortsett fra at jeg var mannen.

Fikk med meg ei snerten jente på 19 år hjem, og storkoste meg med henne. Noen måneder senere kom jeg i kontakt med ei flott dame på 40 år og ble med henne hjem. Sov over til neste morgen.

Utpå morningen våknet jeg og fant sengen tom. Dro på meg klærne og tuslet ned på kjøkkenet, og gjett hvem jeg fant der. Jo Mor og datter! :gjeiper:

Dattera skjønte det naturlig nok, men hun holdt masken godt. Så tror ikke mor luktet lunta. he he

:skratte:

Skrevet

Jeg hadde flydd i taket tror jeg.... Man går da vel ikke på restene til mor si? æææææææææsj

Gjest Eurodice
Skrevet

TrådStarter skriver ikke det nei.

Nei, du har rett. Jeg skrev feil. Det var anonym bruker i innlegg nr. 8 jeg siktet til.

Skrevet

Du husket ikke at du hadde vært i samme hus før da?

Samme hus?

Spørs om du må lese innlegget om igjen. ;)

Dattera var med meg hjem, mens jeg var med mora hjem. Jeg hadde altså ikke vært i samme hus før.

Gjest Joika Bolla
Skrevet

for en stund siden møtte jeg en fyr som var ganske snill og grei han var 29 fyller 30 litt etter jul tror jeg

vi hadde det gøy i en liten stund før det ble slutt mellom oss

men min 16 år gammle datter forsatte møte han ... idag er de sammen.... de er ofte hjemme... på rommet hennes i øver etasjen, jeg hører lyder hver kveld... jeg tror de har sex.

han høres ut som en trivelig kar, jeg ville tenkt ut en fin bursdagspresang til han, i og med at han har rund-dag etter jul :popcorn:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...