Gå til innhold

Datter dater ex

Fremhevede innlegg

Skrevet

for en stund siden møtte jeg en fyr som var ganske snill og grei han var 29 fyller 30 litt etter jul tror jeg

vi hadde det gøy i en liten stund før det ble slutt mellom oss

men min 16 år gammle datter forsatte møte han ... idag er de sammen.... de er ofte hjemme... på rommet hennes i øver etasjen, jeg hører lyder hver kveld... jeg tror de har sex.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åj.. Merkelig situasjon ja.. :sjenert: Vet ikke helt hva jeg skal si jeg.. :vetikke:

Skrevet

Til TS er du missunnelig? det skulle vært deg ?

Skrevet

Høres hyggelig ut det!

Siden du kjenner ham godt og sier han er snill og grei. Da tar han vel godt vare på datteren din også skulle man tro.

Skrevet

Djez. Hadde det vært dattera mi hadde jeg gitt hu husarrest til dagen hu ble myndig.

• Liker 3
Skrevet

Syns det er litt merkelig gjort av han dette her. Ha sex med datteren til exen mens hun sitter i samme huset å hører på.

• Liker 2
Skrevet

Jeg hørte en annen historie. Vakker kvinne på 40 fikk seg fin kjæreste på 30. Hennes datter på 22 satt på rommet og gråt, og alt var så urettferdig og trist. Hvorfor kunne ikke hun få slik kjæreste/han.

Skrevet

Jeg har hatt en lignende episode, bortsett fra at jeg var mannen.

Fikk med meg ei snerten jente på 19 år hjem, og storkoste meg med henne. Noen måneder senere kom jeg i kontakt med ei flott dame på 40 år og ble med henne hjem. Sov over til neste morgen.

Utpå morningen våknet jeg og fant sengen tom. Dro på meg klærne og tuslet ned på kjøkkenet, og gjett hvem jeg fant der. Jo Mor og datter! :gjeiper:

Dattera skjønte det naturlig nok, men hun holdt masken godt. Så tror ikke mor luktet lunta. he he

• Liker 2
Skrevet (endret)

Eller så er du helt gal i hodet som ikke gjør noe med det! Du kan kanskje ikke nekte dem å være sammen, men du kan nekte dem å ha sex i ditt hus!

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Hun forteller oss hva som skjer, men skriver ingenting om sine føleleser. Så antar hun synes det er helt flott, spesielt siden det er en ganske snill og grei mann.

Endret av Bond
Skrevet

Anyways... 30 ar med en 16 åring?

Jeg er 21, og jeg syntes jeg er for gammel...

Skrevet

Anyways... 30 ar med en 16 åring?

Jeg er 21, og jeg syntes jeg er for gammel...

Når du er blitt 30 og fått ølvom så blir du også så pass desperat at du tar til takke med en trang liten... ungdommelig jente.

Skrevet

Noen liker mora, andre liker datteren. Enkelte seier jatakk begge deler...

Æsj, jeg hadde synest det var ekkelt!

• Liker 2
Skrevet
Jeg har hatt en lignende episode, bortsett fra at jeg var mannen.

Fikk med meg ei snerten jente på 19 år hjem, og storkoste meg med henne. Noen måneder senere kom jeg i kontakt med ei flott dame på 40 år og ble med henne hjem. Sov over til neste morgen.

Utpå morningen våknet jeg og fant sengen tom. Dro på meg klærne og tuslet ned på kjøkkenet, og gjett hvem jeg fant der. Jo Mor og datter! :gjeiper:

Dattera skjønte det naturlig nok, men hun holdt masken godt. Så tror ikke mor luktet lunta. he he

Du husket ikke at du hadde vært i samme hus før da?

Skrevet
Når du er blitt 30 og fått ølvom så blir du også så pass desperat at du tar til takke med en trang liten... ungdommelig jente.

Hvis man har ølvom som 30-åring, har man det som 20-åring også.

Skrevet

Ekkelt!!!! Han kan virkelig ikke være så snill og grei! Jeg hadde nektet han å komme på besøk

Skrevet

Shit! Jeg husker når jeg var 21 og forelsket i en på 30. Fader. Jeg spurte mora mi, som kjente han, om det er greit. Blir pappa sur osv. Han hadde også sine tanker. Jeg var jo så ung. Han så... ikke fullt så ung. Men vi ble sammen og var det i tre år.

Det var ikke lett ihvertfall. Hadde jeg vært 16.... nei.. utenkelig for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...