Gå til innhold

Teknikk for å få damer til å sprute

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sikker vinner for å få dama til å sprute er å la dama stå inntil en vegg og pule henne bakfra(nedenfra) med tommelen. Knytter neven med tommelen opp og pul henne hardt med press på fremre fittevegg, for å få fart og kraft på pulinga hjelper man til med den andre armen (Den frie hånden holder rundt underarmen på den armen du puler med). Stilllingen gjør at hun også kan hjelpe til selv med å bevege underlivet og fingre seg selv. Da er det bare å kjøre på - dama spruter hvergang jeg bruker denne teknikken.

Noen andre som har tilsvarende teknikker? Prøv denne og fortell hvordan det gikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ekstremt vondt ut! Det er flere som har prøvd å få meg til å sprute, og det er like vondt hver gang. De sier "bare vent så blir det godt", men det blir det IKKE. Og ikke spruter jeg heller...

• Liker 1
Skrevet

Det høres vondt ut ja. Jeg spruter selv, men ikke av sånn behandling.

Gjest HunterLady
Skrevet

Høres ekstremt vondt ut! Det er flere som har prøvd å få meg til å sprute, og det er like vondt hver gang. De sier "bare vent så blir det godt", men det blir det IKKE. Og ikke spruter jeg heller...

Samme her.

De gangene jeg har sprutet, så har det aldri trengt å gjøre vondt først.

De gangene det gjør vondt så er det ikke sjangs i havet at jeg spruter.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Gjest Katten.
Skrevet

Sjekk ut White Tantric Massage-greiene, ganske effektivt.

Skrevet

Jeg spruter også, men ikke av den slags behandling.. Vanlig penetrering der penis treffer gpunktet. Tror det er der den treffer i allefall :fnise: Får råheite sprutorgasmer da!

Skrevet

En sikker vinner for å få dama til å sprute er å la dama stå inntil en vegg og pule henne bakfra(nedenfra) med tommelen. Knytter neven med tommelen opp og pul henne hardt med press på fremre fittevegg, for å få fart og kraft på pulinga hjelper man til med den andre armen (Den frie hånden holder rundt underarmen på den armen du puler med). Stilllingen gjør at hun også kan hjelpe til selv med å bevege underlivet og fingre seg selv.

Det var da voldsomt til akrobatikk for å få til en sprutorgasme! Høres verken godt eller særlig spennende ut. :tristbla:

Skrevet

Jeg må nesten le litt når jeg leser gjennom tråder som dette.. Alt det tullet for å få damen til å sprute? Teknikker? Herregud.

Det koster meg nøyaktig 99kroner og 50 øre for å få damen min til å sprute. Hemmeligheten er å ta turen til nærmeste Nille butikk, kjøpe en vannpistol til 99.50, fylle den med vann.. for deretter å be damen sprute på deg.

Painless, billig, og hun spruter som en gal!

• Liker 4
Skrevet

høres litt sinnsykt ut...

Men kan dere som sier at dere spruter dele erfaringene deres? Hvilke stillinger? Intensitet? osv.

Har dere alltid sprutet eller er det noe som kom med erfaring?

Jeg har aldri sprutet i mitt liv, selv om jeg har hatt noen fantastiske orgasmer og har funnet stillinger der jeg 99,9% sikkert får orgasmer. Men spruting, det er noe greskt for meg...

Skrevet
Noen andre som har tilsvarende teknikker?

Trent PC-muskel og posisjonering resulterer i mye trykk, er dog noe avhengig av hvor kraftig ereksjonen er.

Skrevet

MÅ man sprute da? Er det virkelig så fryktelig nøye? Noen ganger når typen treffer et viss punkt kommer det litt væske,men dette gir meg ingen verdens ting. Annet enn at det blir vått og ekkelt i senga. Jeg ser egentlig helst at han lar være,for det er vel strengt talt ikke livsnødvendig. For all del,de som har gode opplevelser med det skal bare fortsette. Jeg har ikke noe imot det. Jeg skjønner bare ikke hvorfor gutter er så opphengt i det. Det er jo bære væske...? Hva er det som er så pirrende egentlig? Helt forståelig for de som faktisk oppnår orgasme og sånn,men det virker som at det ikke er det som er så fryktelig stas når det gjelder menn...de er glad bare det kommer en sprut. Whats up with that??

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Lufs, hvordan føles det når du får gutten til å komme?

Skrevet

Katten: jammen,jeg kommer jo ikke..! Det kommer væske,men det er også alt. Hvorfor skal han på død og liv få meg til å sprute da? Det har jo ingenting for seg. Jeg liker følelsen jeg får av å gi gutten orgasme,men hvis det kun kom sæd,og ikke noe nytelse,da hadde jeg ikke fått den gode følelsen.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Kvinnelig sprutorgasme er som oftest bundet opp til g-punktsorgasme - så sikkert det han jakter på.

Skrevet

Mulig det. Er bare jeg som har prøvd å forklare at vi fint kan fokusere på andre ting,for jeg liker ikke den sprutingen. Syns det er ubehagelig/flaut og nesten litt ekkelt. For min egen del altså.

Skrevet

Jeg må nesten le litt når jeg leser gjennom tråder som dette.. Alt det tullet for å få damen til å sprute? Teknikker? Herregud.

Det koster meg nøyaktig 99kroner og 50 øre for å få damen min til å sprute. Hemmeligheten er å ta turen til nærmeste Nille butikk, kjøpe en vannpistol til 99.50, fylle den med vann.. for deretter å be damen sprute på deg.

Painless, billig, og hun spruter som en gal!

:skratte: :skratte:

Skrevet

Får sprutorgasme når g-punktet blir stimulert =)

• 5 måneder senere...
Gjest rongus
Skrevet

vil bare si til lufs at nesten alle vi menn er sånn at jo mer væske det kommer ut av fitta jo mer opphissende syntes vi det er,og jo mer vi får lov og brette ut,studere og smake/utforske deres kjønnsorgan jo lykkligere blir vi...aller helst skulle vi ønske det var mulig og kunne fått mulighet til og få hele kroppen inn i en vagina som var så våt at vi kunne svømme rundt der

Skrevet

Er spruteorgasme det nye for kvinner eller? Virker som at klitorisorgasme-debatten er litt død for tiden, mens det jamres om denne ejakuleringen. Hva blir det neste? ;-)

Kjører rock'n roll og god glid jeg, funker utmerket.

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...