Gå til innhold

Steamdusj

mousepad

Anbefalte innlegg

ER det noen her som har dette og vil dele erfaringer ?

Lurer på å installere dette , men er usikker på om det er verdt alle pengene .

Får man mye glede av de ekstra funksjonene eller er det bare et synnsykt dyrt dusjkabinett ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde steamdusj tidligere, den ble nesten aldri brukt.

Edit: Steamfunksjonen altså, dusjen var i daglig bruk. :P

Endret av Iah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Hadde steamdusj, men brukte den kanskje to ganger på 4 år.

Det beste med den var at den hadde tak, så varmen og dampen fra dusjen ble steam nok i seg selv.

Nå har vi flyttet, og skal ha ny dusj (oppussing), og da ser jeg etter et dusjkabinett med tak...men de finnes ikke. Så enten må jeg få et firma til å lage tak på dusjen, ellers må jeg kjøpe en ny steamdusj. For tak vil jeg ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har steamdusj, og jeg er helt enig med nabodama. Det beste er at den har tak og er tett. Vi bruker aldri steamfunksjonen, men jeg setter stor pris på at det verken kommer vannsøl eller damp ut i resten av rommet. Den dagen vår steamdusj trenger utskiftning kommer jeg til å lete etter dusjkabinett med tak. Finner jeg ikke det, vil jeg kjøpe steamdusj igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte ny steamdusj i fjor og jeg har brukt den en gang i ca 10 minutter... Ble for kjedelig rett og slett og jeg klarer ikke å nyte steamen. Mannen min har heller ikke brukt steamfunksjonen etter at han brukte den første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...