Gå til innhold

Det frekkeste jeg har opplevd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er noe av det frekkeste jeg har opplevd, og vil gjerne høre andres syn på saken.

Jeg hadde kjøpt et stilig kakefat på fretex til 15 kr, og lagt det oppi en pose fra Christiania Glassmagasin-pose (som jeg hadde vært i tidligere på dagen og kjøpt noen lys og litt julepynt).

Litt senere i juleshoppingrunden var jeg inne på en ganske dyr "dameklær"-butikk (husker ikke hvilken), og en av de ansatte skumpet borti meg ganske hardt slik at jeg mistet glassmagasin-posen min i gulvet. Da den traff gulvet hørte man tydelig at fatet mitt knuste. Butikkdamen så hva det sto på posen, så "løp" hun i andre enden av butikken og inn på lagerrommet bak disken!

Fatet kostet bare 15 kroner, men hun trodde jo det fra Christiania Glassmagasin, så hun stakk av da hun forsto at det var knust!

Jeg er sjokkert over at en butikkansatt i en ganske "fin" butikk faktisk gjør dette PÅ JOBB. Da hun faktisk representerer butikken.

Synspunkter? Er jeg prippen? :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det var litt gøy :fnise: Og flaks at det var bare 15 kroner da!

Skrevet

Nei,det syns jeg ikke du er:)

Skrevet

Jeg synes faktisk du skal si ifra til de som driver stedet, og si hvilket tidspunkt du var der på, så de vet hvem det dreier seg om. Sånn skal man ikke oppføre seg, særlig ikke på jobb i et serviceyrke. Hun trenger nok å få høre at det ikke er en måte å løse et sånt problem på.

• Liker 5
Skrevet

Og bare så det er sagt: det er selvfølgelig ikke fatet til 15 kroner jeg bryr meg om, det er oppførselen til kvinnen.

En godt voksen dame, var det også. :fnise:

Skrevet

:skratte:

Sorry måtte bare le nå. I hodet mitt ser dette veldig morsomt ut. Løp hun virkelig?

Skrevet

Kontakt butikken i morgen (på dagtid) og forlang å snakke med sjefen. Forklar saken på en sakelig måte, at det ikke dreier seg om fatet fra Fretex til 15 kr, men oppførselen til den ansatte, som (i mine øyne) var totalt uprofesjonell. Hun burde jo i det miste beklaget og spurt om noe ble ødelagt...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hehe, hørtes litt komisk ut. Så hun bare løp av gårde uten å si noe?:P Er nok ikke helt normal oppførsel av en godt voksen dame, spesielt ikke en ansatt, frekt og bare stikke av fra situasjonen.

Ja, noen tror bokstavlig talt de bare kan løpe fra alle problemene sine.

Endret av Sofie_22
Skrevet

hun løp ikke, men hun strente i hurtig gange mot lagerrommet (mens jeg satt på knærne og holdt på med posen min).

Jeg er usikker på om jeg faktisk gidder å lage leven ut av det, selv om det frister.

Skrevet

hun løp ikke, men hun strente i hurtig gange mot lagerrommet (mens jeg satt på knærne og holdt på med posen min).

Jeg er usikker på om jeg faktisk gidder å lage leven ut av det, selv om det frister.

Haha stakkars deg da...Teit dame og totalt unormal oppførsel! :O

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Dette er noe av det frekkeste jeg har opplevd, og vil gjerne høre andres syn på saken.

Jeg hadde kjøpt et stilig kakefat på fretex til 15 kr, og lagt det oppi en pose fra Christiania Glassmagasin-pose (som jeg hadde vært i tidligere på dagen og kjøpt noen lys og litt julepynt).

Litt senere i juleshoppingrunden var jeg inne på en ganske dyr "dameklær"-butikk (husker ikke hvilken), og en av de ansatte skumpet borti meg ganske hardt slik at jeg mistet glassmagasin-posen min i gulvet. Da den traff gulvet hørte man tydelig at fatet mitt knuste. Butikkdamen så hva det sto på posen, så "løp" hun i andre enden av butikken og inn på lagerrommet bak disken!

Fatet kostet bare 15 kroner, men hun trodde jo det fra Christiania Glassmagasin, så hun stakk av da hun forsto at det var knust!

Jeg er sjokkert over at en butikkansatt i en ganske "fin" butikk faktisk gjør dette PÅ JOBB. Da hun faktisk representerer butikken.

Herregud så barnslig av henne. Stikke av på den måten istedet for å beklage å ta det som en voksen person. Går det an?

Skrevet

Det jeg lurer på er hva du gjorde etter hun stakk? Jeg hadde vrengt posen, tømt glassbitene og spredt de ut på forskjellige steder i butikken.

• Liker 3
Skrevet

Det naturlige ville vel vært at butikken var forsikret mot slike uhell, særlig når man tar i betraktning at de butikkansatte sjelden har særlig god lønn. Uhell kan skje, og om man ikke betaler de ansatte så bra burde man i det minste tegne forsikring mot uhell der ting blir knust. Måten denne butikkansatte reagerte på var jo helt bak mål og fullstendig uakseptabel, men den kan jo også tyde på at ansettelsesforholdene ikke er de beste.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg lurer på er hva du gjorde etter hun stakk? Jeg hadde vrengt posen, tømt glassbitene og spredt de ut på forskjellige steder i butikken.

Så andre kunder kunne skadet seg?

• Liker 4
Skrevet

I alle dager. Jeg hadde lagd leven ut av det, uten å tvile et sekund, når ting blir gjort på en så barnslig måte som det der! Og jeg hadde jaggu håpet på at det tilfeldigvis var hun som sto bak kassa når jeg kom tilbake også. Makan til oppførsel!

Skrevet

Hun ble sikkert paff og flau. Da kan man gjøre mye rart noen ganger :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble så paff at jeg bare gikk fra butikken :gjeiper:

Skrevet

Voksent...

Da er du jo like dum som hun, hahaha, så tragisk!

Jeg ville banket på lageret og SNAKKET med henne. Ikke gjort en eller annet primitiv hevnaksjon, er det mulig så teite forslag folk kommer med :filer:

• Liker 3
Skrevet

Hun ble sikkert paff og flau. Da kan man gjøre mye rart noen ganger :)

Det tror jeg også. Hun skvatt sikkert, og ble flau. Da reagerer man gjerne litt merkelig hvis man er veldig usikker på seg selv, og hun angrer kanskje i dette øyeblikk på den irrasjonelle oppførselen sin. Jeg synes ikke du skal gå videre med saken og utsette et allerede usikkert menneske for enda mer press for 15 kroners skyld. Hun gjør det sikkert ikke igjen!

Trist med fatet ditt, men jeg synes du skal vise storsinn og la tvilen komme henne til gode.

• Liker 2
Skrevet

Blir selv litt paff over folk som blir så paffe at de ikke klarer å si fra! Sto du bare og kikket etter den løpende sabotøren med lange øyne? En konfronterer da folk om en har et problem med dem.

(men jeg kan kanskje ha en viss forståelse for at du ikke helt visste hva du skulle gjøre om hun bare satte på sprang. Du skulle bare gått og banka på lagerdøra, ikke gått hjem og skrevet om det på KG! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...