Mirrors Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Har tenkt å studere psykologi på universitet etter dette året her, og lurer på om noe andre som studerer det? Gjerne introduksjonsåret, som kunne fortalt meg litt om det? Er veldig ivrig på å bli psykolog for å hjelpe folk, kunne ikke tenkt meg et annet yrke. Tar også psykologi som valgfag på skolen, så det er et pluss Før var snittet mitt på 3,7, altså fra i fjor. Vet ikke helt hvordan jeg ligger an nå, men snittet på introduksjons året går vel på 4,4 til 4,7 de fleste stedene og jeg begynner å se mørket. Er redd for at jeg ikke får gode nok karakterer til å komme inn, og da sitter jeg her med ingen framtidsplaner. Så hvordan var deres snitt når dere søkte? Kom dere inn? Hvordan er introduksjonsåret? Fortell
Sofie_22 Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 (endret) Hvis du vil bli psykolog, så må ta ta psykologi profesjon. Dette var poenggrensene for å komme inn i Oslo i år: Psykologi profesjon, start høst 65.3 5 med sekundær 56.4 med primær Psykologi profesjon, start vår 64.2 4 55.0 Du finner all informasjon på; http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/10/poenggrenser_vara_hoved_10.html Endret 13. desember 2010 av Sofie_22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå