AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 jeg smakte verdens beste pastasalat for en tid tilbake, jeg fikk oppskrifta, men har surret den bort. Ihvertfall, det var pasta i den, skinke, mais, paprika, agurk, og noe slags saus, og ost? Vet ikke hva den sausen/dressingen var, noen som vet av en slik salat? Den ble servert varm.
twang Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 nå kan ikke vi vite hva du spiste forno. og varm salat, virker skeptisk altså.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Kan du ikke spørre om å få oppskriften igjen da? Tror nok det er sausen/dressingen som er cluet her.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 twang: veel...tenkte kanskje noen viste hva jeg mente. Og varm, hva er galt med det? det er ingen mulighet til å få oppskriften nå :/
Pingting Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 og varm salat, virker skeptisk altså. Varm eller lun salat er jo relativt vanlig? TS: det er helt umulig å svare på hva slags salat du har spist med den informasjonen du gir oss. Spiste du den privat, eller på restaurant? Har du prøvd å google ingredienslista?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 den ble servert privat Tror bare jeg prøver meg fram Creme fraiche blir sikkert bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå