AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg er en dame i 30-årene som skal på første date til uka. Har ikke vært på date på årevis, og er derfor usikker på hvordan jeg kler meg nå som det er mange minusgrader. Det er utelukket for meg å gå med skjørt når det er så kaldt. De genserne jeg bruker til daglig, går opp til halsen, og er jo derfor ikke spesielt sexy. Og man skal vel ikke være for sexy heller på første date? Noen som har noen råd?
Gjest Iah Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Lag på lag, da kan du kle av deg litt når dere kommer inn i varmen.
Smooothie Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Hm, jeg bruker kjoler nesten hver dag nå selv om det er kaldt. Men gjerne kjoler av tynn ull, så er de varme også, og kanskje en ullsinglet under der igjen. Og lang cardigan over og et stort fresht skjerf som du evt kan ta av inne. Så holder du varmen og ser bra ut! 1
Heisannmannen Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Har du heller ikke vært utenfor døra på årevis? Hvis du har det, kle deg som du ellers kler deg på vinteren. Hvis da du ikke skal på date med en dame. De bryr seg gjerne mer om slikt.
Katana Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Kle deg i noe du føler deg komfortabel i, og som viser den du er, ikke noe stivpyntet som ikke er slik du normalt pleier å være. Er han som ikke synes du er fin nok uten et spesielt antrekk egentlig noe å samle på?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #6 Skrevet 18. desember 2010 Ening med henne over her. Ikke stivpynt deg. Viktig å vise sitt sanne jeg fortes mulig mener jeg og det er det som er det beste i lengden. Han jeg har vært sammen med den siste mnd sier at han likte meg best i joggekler og ustellt hehe. Jeg er blitt mer avslappet til det og bruker helt hverdagslige fine klær når vi skal møtes og like så godt joggekler om jeg føler for det. (når vi er hjemme hos meg sef)
fruBeist Skrevet 18. desember 2010 #7 Skrevet 18. desember 2010 Kommer vel litt an på hva dere skal på denne daten. Skal dere på fin restaurant med egen vinkelner er det greit å ikke møte opp i dongeribukse. Skal dere på Egon og kino er den mer avslappa stilen flott. Møt ren, pen og velduftende. Lykke til med daten
ozzy33 Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 hehe ikke putt en rosin i navlen og si du er ei julekake iallefall. Er litt kaldt for den type antrekk nå
AnneBonny Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 (endret) Finnes ingen oppskrift på hvordan man skal kle seg på date i kulden. - Ikke for lite klær, Føl deg vel! - Lykke til! Endret 20. desember 2010 av AnneBonny
Becka Skrevet 25. desember 2010 #10 Skrevet 25. desember 2010 Ull strømpebukser burde vel gå greit nå? Med skjørt/kjole? Så lenge du har en lang kåpe for.eks. Jeg tror absolutt gutter setter pris på at man pynter seg litt. Litt høye støvletter og skjørt/kjole er tipp topp for gutta. ( i allefall i følge min bror. ) Selvom jeg ikke selv gikk med det på min date her om dagen. Da valgte jeg sorte stramme bukser med høyt liv og en passe pen kort bluse. Utenpå der hadde jeg en poncho i ull som varmer godt å kan tas av inne. Poncho er genialt!
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #11 Skrevet 10. juli 2017 På 12. desember 2010 den 21.31, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame i 30-årene som skal på første date til uka. Har ikke vært på date på årevis, og er derfor usikker på hvordan jeg kler meg nå som det er mange minusgrader. Det er utelukket for meg å gå med skjørt når det er så kaldt. De genserne jeg bruker til daglig, går opp til halsen, og er jo derfor ikke spesielt sexy. Og man skal vel ikke være for sexy heller på første date? Noen som har noen råd? Ull longs/ullstilongs rød lårkort minikjole med pelskåpe over eller andre varme kåper du kan ha utenpå kjolen. Ull longs/ullstilongs under skjørtet f.eks. så blir det ikke så kaldt , så kan du ta av både kåpe og ull stillongsen når kommer inn. Anonymkode: f2267...329
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2017 #12 Skrevet 10. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ull longs/ullstilongs rød lårkort minikjole med pelskåpe over eller andre varme kåper du kan ha utenpå kjolen. Ull longs/ullstilongs under skjørtet f.eks. så blir det ikke så kaldt , så kan du ta av både kåpe og ull stillongsen når kommer inn. Anonymkode: f2267...329 Gi deg!!!! Anonymkode: 1358d...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå