AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Har nå vært på ett par dates med en person men vi har egentlig ikke hatt noe spesielt mye fysisk berøring av hverandre. Er egentlig ganske ny på dating så jeg lurer på om å holde hender er mer intimt/personlig enn det første kysset? (har ikke kysset enda fordi jeg ikke har følt at det rette øyeblikket har presentert seg). Har lyst å vise at jeg liker personen men er ikke en så veldig frampå person selv så vet ikke hvordan jeg skal gå fram for at det skal bli naturlig. Har egentlig ikke tatt på hverandre nesten siden det virker litt unaturlig å bare ta på personen sånn uten videre viss en sitter å spiser eller lignende. Er veldig dårlig på flørting men vil jo vise at jeg vil noen plass med datinga. Noen meninger om dette eller hvordan en kan gå frem for å vise at en liker personen uten at det blir for mye for fort?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 170 visninger og intet svar? :/ Lurer bare på hvordan trå videre når en har truffet hverandre en 2-3 ganger men ikke har gjort noe fysisk berøring enda? Er det dømt til å gå til grunne eller burde jeg prøve å være mer frempå?
Gjest navnelapp Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Det må kome når det fell seg naturleg, syns eg. Folk er så forskjellige, nokre har eg kyssa og halde hand med første kvelden, andre har det gått lang tid med før vi vart "fysiske". Mi erfaring er at viss det tek alt for lang tid så er det ofte ikkje noko der, men det kan også vere feil. Det finst ingen reglar for dette, trur eg.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Takk for innspill Er bare redd for å enten skremme henne bort siden hun har sagt at hu vil ta det rolig, eller vente for lenge og bli satt i venne-båsen :/ Ville det vært dumt å spørre om å holde hånda hennes neste gang vi møtes? Eller burde jeg bare gjør det spontant/prøve meg frem med å "tilfeldig" komme borti hånda hennes? Har lyst å vise fysisk at jeg synes hun er interessant men vil ikke tråkke over noen grenser så sitter litt fast.
Gjest navnelapp Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Du kjenner henne best, og veit meir enn oss om korleis ho vil reagere. Eg syns kanskje det spontane er best, men folk er forskjellige. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Tacker så mycket Får prøve å være litt mer frempå da og se hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Ikke spør iallfall. Ta handa hennes i en naturlig setting. Jeg synes sånt er koselig og vel så intimt som et kyss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå