Gå til innhold

Gulroa i en hektisk hverdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit, førjulstida er ekstrem, men jeg syns også hverdagen ellers tidvis er to hakk for hektisk. Man skal hit og dit, rekke ditten og datten, krav og forventninger fra jobb, skole, barnehage, familie og venner. Mat skal handles, barna skal på aktiviteter, lekser skal gjøres, man skal være mor, hushjelp og elskerinne osv osv...

Hva er dine små triks for å få overskudd i hverdagen? Da mener jeg ikke i form av tilrettelegging av hus, gjøre istand sekker og matpakke kvelden før o.l., men den lille gulrota i hverdagen...

Selv har jeg begynt å stå opp 15 minutter før på morgenen; da får jeg 15 minutter alenetid, med kaffekoppen og avisa før barna må opp... Det er gull!! Jeg har også ca en gang i måneden reist en halvtime før fra jobb og dratt innom frisøren for hodebunnsmassasje. Det koster 110 kroner og gjør underverker for kropp og sjel... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, det var et godt spørsmål. Vi har det rimelig hektisk her, begge er i full jobb og vi har tre små under 4 år. Min gulerot er: hjemmekontor når alle ungene er i bhg (ahhhhhhhhh), bedre middag med mannen min i helgene etter at ungene er i seng eller et glass vin etter legging. Vi er også glade i å sette på en god film og krølle oss opp i sofaen (etter å ha ryddet opp dagens slagmark, klarer ikke kose meg hvis huset flyter)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...