Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Har lest mye om at både menn med piercing som utfører oralsex på en kvinner gir henne ekstra nytelse og at kvinner som suger en mann gir han noe ekstra. Er det noen sannhet i det? hva syntes kvinnene her om å bli slikket med en mann med tungepiercing og hvordan har mennene deres reagert på tungepiercingen deres?
Gjest gjest Skrevet 13. desember 2010 #2 Skrevet 13. desember 2010 Jeg vil absolutt si at det er noen sannhet i dette utsagnet om oralsex! Skal ikke si noe for andre, men jeg merket en klar forskjell, og det lille ekstra. Utrolig deilig å motta oralsex fra en gutt når han har piercing. Er noe med den blandingen mellom den myke tunga, og den harde piercingen. Absolutt å anbefale.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #3 Skrevet 13. desember 2010 Jeg vil absolutt si at det er noen sannhet i dette utsagnet om oralsex! Skal ikke si noe for andre, men jeg merket en klar forskjell, og det lille ekstra. Utrolig deilig å motta oralsex fra en gutt når han har piercing. Er noe med den blandingen mellom den myke tunga, og den harde piercingen. Absolutt å anbefale. Signerer denne!:D
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #4 Skrevet 13. desember 2010 Åååååååja! En tidligere fyr jeg holdt på med hadde piercing i tunga. Så mange ganger har jeg nok aldri kommet før
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2010 #5 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har dessverre vært så full de gangene jeg har mottatt oralsex fra ei med piercing, at jeg merket de nada :/ Synd, siden jeg er latterlig nysgjerrig!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #6 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har tungepiercieng og jeg er ei jente. Jeg vet ikke hvordan er det for jenter å motta oralsex med tungepiercing, men utifra min erfaring (jeg har spurt :gjeiper:), så gjør ikke tungepiercing på jenter så mye forskjell for gutter, når jenta suger dem. Tanken å prøve det er pirrende for mange, men når man først prøver, så utgjør det ingen stor forskjell, faktisk. Og jeg stoler på det mine menn har sagt til meg. Så kanskje det var ikke bare pga du var full, at du ikke merket det, Katten?
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2010 #7 Skrevet 13. desember 2010 Nja, jeg er ganske lite sensitiv i utgangspunktet, og det er kun to jenter som har fått meg til å komme ved å suge meg - så har nok mer med det å gjøre. Jeg tenker det må være fantastisk digg når den brukes på strengen og rundt der - spesielt siden jeg er mindre sensitiv..
Mann-87 Skrevet 13. desember 2010 #8 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har fått oralsex av jenter både med og uten piercing. Jeg merker ikke forskjell. Kanskje jeg hadde merket forskjell om jeg hadde leitet etter det.
Gjest HunterLady Skrevet 13. desember 2010 #9 Skrevet 13. desember 2010 Jeg synes tungepiercing på gutter er turn-off, så nei, ikke noe deiliger for min del. Men så liker jeg ikke så veldig godt å bli slikka heller.
Gjest Raindrops Skrevet 13. desember 2010 #10 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har piercing i tungen selv, og jeg har aldri fått høre at det utgjør noen forskjell. Men jeg har to ringer i leppen som jeg har hørt kjennes veldig godt.
Gjest Oh yeah Skrevet 13. desember 2010 #11 Skrevet 13. desember 2010 Hadde en fyr en gang som haussa det opp noe voldsomt på forhånd om hvor deilig det skulle være. Kan ikke si jeg ble videre imponert. Merka egentlig ingen forskjell, og ikke var han spesiellt god heller
galskap Skrevet 13. desember 2010 #12 Skrevet 13. desember 2010 jeg har fått masse bra feedback på piercingen jeg har i tunga:) men er sikkert opp og ned. føler selv det kommer ann på hvordan man bruker munnen også, om man bare gaper og suger så skjønner jeg at man ikke kjenner noe. om man derimot leker med tunga rundt hodet og streng på penis der den er mest følsom vil jeg nå si at man bør kjenne en forskjell;) men hva vet jeg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå