Gå til innhold

Ebayselger ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kjøpte noe på ebay. Noe jeg VILLE ha. Selgeren gikk ikke med på jetcarrier for billig frakt, så jeg måtte ut med $200. Dette er en privat selger!!

På tollnotiset står det likevel at totale fraktkostnader bare var $51. Er det noe jeg får gjort her? Han ahr jo svindlet meg for $150..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det burde du skjønt før du handlet! Om det ikke var et kjøleskap eller en dobbeltseng du kjøpte, så er ikke fraktkostnadene så dyre, og du må selv avgjøre om du syns det er verdt å betale overpris for å få varene. Det er gjerne sånn at ebay-selgere tar seg betalt noen dollar over portopris, for å ha dekket arbeidstid og embalasje. Denne selgeren mente visst at han fortjente en svimlende høy timespris for å rusle bort på postkontoret, men hvorfor ikke, når kunden betaler?

Endret av Malibulita
Skrevet

Det må du avgjøre før du kjøper! Når du har betalt får du ikke noe tilbake.

• Liker 1
Skrevet

Dette er for sent, ja...kan jo klage til ebay, men når beløpet er så vannvittig høyt burde du skjønt det i forkant, og nektet å betale.

Skrevet

Han har ikke svindlet deg. Han krevde en svimlende høy sum, som du godtok å betale.

Jeg sier ikke at jeg støtter måten å gjøre det på, men du burde ha takket nei til handelen når du så prisen selgeren krevde.

Det er ganske ofte selgere krever mye høyere portoutgifter enn det egentlig koster, men ditt eksempel er ekstremt. Vil ikke si jeg har mye respekt for slike selgere, men som sagt, du valgte å godta prisen.

Skrevet

Tror desverre ikke dette er noe du kan gjøre noe med ettersom kjøpet er gjennomført, men nå vet du hvertfall til neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...