Gå til innhold

Jeg var full og dum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Limer inn noe jeg skrev i en annen tråd:

Jeg ser håndballkamp og har fyllanerver etter gårsdagen.. Jeg har en relativt ny flørt som jeg terroriserte i går (etter å ha konsumert noe ala min egen kroppsvekt i alkohol.. :skaal: ) Flørten er såpass ny at jeg ennå ikke har hans mobilnummer, eller etternavn for den sags skyld. Men, ved hjelp av en data og litt detektivarbeid så kan man jo finne både nr. og facebook-profil. Og når man først har funnet det, så skal jo man ringe og sende ørten meldinger. For dét er gøy.. :roll: Jeg skjems over meg selv i dag.

Jepp, dette var min fredag. (Og jeg er ikke fjortis, men i midten av tyveårene.) Jeg kommer antagligvis til å møte ham i morgen, og kommer selvfølgelig til å unnnskylde min oppførsel. Jeg vet bare ikke helt hva jeg skal si... "Jeg beklager"-delen er fin nok, men det mangler et "fordi" eller hvorfor jeg strevde så hardt med å få kontakt i ham. Jeg ser ikke helt for meg at jeg kommer til å "slippe unna" med bare "unnskyld", uten at det kommer oppfølgingspørsmål.

Jeg kjenner ham ikke så godt ennå, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til at han nå vet hvor interessert jeg er blitt (allerede) og vet hvor teit jeg kan bli når jeg drikker.

Noen som har tips til hvordan gjøre denne samtalen minst mulig pinlig? Jeg er som sagt interessert og vil helst komme fra det og videre med litt stolthet i behold. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fylla har skylda og fei det bort. Alle som har vært ganske så full vil forstå.

Skrevet

Unnskyld for min oppførsel. Tydeligvis klarte jeg ikke å holde meg unna deg når jeg hadde fått alkohol i kroppen, og hemningene var visst helt blåst vekk. Liker deg visst litt mer enn jeg trodde, men er virkelig lei meg for at jeg oppførte meg slik.

• Liker 5
Gjest Blondie65
Skrevet

Og jeg kan bare si deg at hvis du var en mann og flørtet med meg og oppførte deg sånn ville jeg mistet all interesse hvis du hadde sagt noe sånt som at "fylla har skylda". Å drikke seg dum er noe av det aller aller verste jeg vet og jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg skal ha noe på gang med en som drikker slik at de mister all kontroll og kjører på og unnskylder seg når de er blitt edru.

Skrevet

Og jeg kan bare si deg at hvis du var en mann og flørtet med meg og oppførte deg sånn ville jeg mistet all interesse hvis du hadde sagt noe sånt som at "fylla har skylda". Å drikke seg dum er noe av det aller aller verste jeg vet og jeg kan virkelig ikke se for meg at jeg skal ha noe på gang med en som drikker slik at de mister all kontroll og kjører på og unnskylder seg når de er blitt edru.

At "fylla har skylda" kommer jeg ikke til å si; jeg synes det er en dårlig unnskylding. Og, ja, jeg er litt bekymret for at jeg nå har ødelagt en flørt, før den i det heletatt har blitt til noe. Derfor spør jeg om råd, i håp om å kunne "redde" dette, uten at hans interesse er blitt ødelagt.

Skrevet

Unnskyld for min oppførsel. Tydeligvis klarte jeg ikke å holde meg unna deg når jeg hadde fått alkohol i kroppen, og hemningene var visst helt blåst vekk. Liker deg visst litt mer enn jeg trodde, men er virkelig lei meg for at jeg oppførte meg slik.

Den likte jeg, takk! :) Dog tror jeg at jeg kan få litt problemer med å si rett ut at jeg liker ham så mye (selvom han sikkert vet det litt for godt nå.. :sjenert: )

Skrevet

"Jeg må bare unnskylde for fredag kveld, jeg vet ikke helt hva som gikk av meg. Fikk i meg litt for mye, og det gikk visst ut over deg. Beklager..."

Jeg kan ikke tenke meg at han svarer noe annet enn "hehe, det går bra" eller noe i den duren. Siden dere ikke kjenner hverandre så godt ennå, kommer han sikker ikke til å komme med en haug oppfølgingsspørsmål :)

• Liker 3
Skrevet

"Jeg må bare unnskylde for fredag kveld, jeg vet ikke helt hva som gikk av meg. Fikk i meg litt for mye, og det gikk visst ut over deg. Beklager..."

Jeg kan ikke tenke meg at han svarer noe annet enn "hehe, det går bra" eller noe i den duren. Siden dere ikke kjenner hverandre så godt ennå, kommer han sikker ikke til å komme med en haug oppfølgingsspørsmål :)

Jeg håper virkelig du har rett. :D Jeg har ikke lyst til å måtte utbrodere at joda, jeg liker deg skikkelig godt, så mye at jeg "stalker" deg, og så var jeg "lovesick" på fredagen..

• Liker 2
Skrevet

vil bare gi en klem i medfølelse ;) Been there done that altfor mange ganger :)

Skrevet

vil bare gi en klem i medfølelse ;) Been there done that altfor mange ganger :)

Takk! :)

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte bare oppdatere min gamle tråd her, for å si at det hele endte godt. :blush: Jeg er tydeligvis en liten smule sjarmerende selv om jeg av og til er full og dum. :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Åh, så hyggelig. Er det noe på gang altså? ;)

Skrevet

Det burde vært oppfunnet en alko-måler på mobilen som ikke lar deg sende meldinger til visse personer når du har en LITT for høy promille ...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åh, så hyggelig. Er det noe på gang altså? ;)

Jepp, jepp! Det tok en stund for jeg møtte ham igjen etter min lille flause, så ting er enda veldig nytt. Men det ser lovende ut, hærlish! :D

AnonymBruker
Skrevet

Det burde vært oppfunnet en alko-måler på mobilen som ikke lar deg sende meldinger til visse personer når du har en LITT for høy promille ...

Indeed! På dataen også!

Gjest padawan
Skrevet

slike telefoner finnes allerede og er slagere i sør-Korea.

AnonymBruker
Skrevet

slike telefoner finnes allerede og er slagere i sør-Korea.

Hvordan fungerer det? Med en sånn politiaktig promillemåler?

Gjest padawan
Skrevet

jeg har ikek gjort annet enn å se om det i type VG og lignende så jeg har ikke satt meg så veldig godt inn i teknoligien. oppdaget at Virgin Mobile tilbyr dette blant annet som en del av mobilabonementene deres. du kan lese mer om mobiltelefoner som tilbyr dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...