Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg gikk til hudpleier og brukte Dermalogica i fem måneder etter anbefalinger her inne. På den tiden ble huden min ødelagt.

Den ble rød, flassete, kvisete, og byllene poppet ut jevnlig. Nå har jeg store arr i ansiktet som følge av dette. Har sluttet med Dermalogica, og kommer aldri til å anbefale det til noen!!

Jeg forbanner min egen dumhet. Tenk å følge råd fra et nettsted om en så dyr og IKKE bra hudpleieserie! :sinna:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel ikke bare her inne du fikk råd om å bruke den vel??? Regner med at hudpleieren anbefalte også ...?

Syns det ble så ille - for meg fungerer det veldig bra.

suz :wink:

Skrevet

Det er virkelig dumt at du reagerte sånn på Dermalogica. Håper du får hjelp til å forbedre huden din nå.

Men å hevde at Dermalogica generelt sett ikke er bra er bra er vel litt subjektivt? Veldig mange er svært godt fornøyd med disse produktene, så dårlig er det neppe.

Huden er et levende organ, og det er veldig individuelt hvordan man reagerer på de stoffene som er i ulike produkter. Selv kan jeg overhodet feks. ikke bruke Decleor, enda det kun skal bestå av naturlige ingredienser. Jeg blir rødflammet og får kraftig, opphovnet eksem i hele ansiktet.

Jeg har fått anbefalt Decleor i hudpleiesalong, og det er derfor jeg har proøvd det. Men jeg brukte da ikke produktene i 5 måneder!!!!!

Jeg brukte produktene noen få uker, i håp om at det skulle stabilisere seg. Da dette ikke skjedde kuttet jeg ut bruke. Surt når man har betalt mye penger selvsagt, men jeg hadde jo ikke noe valg.

Nå bruker jeg Dermalogica og er veldig fornøyd :-)

Ta i mot råd fra profesjonelle når det gjelder hudpleie. I tillegg er det lov å bruke hodet!!!

Skrevet

Det er en bra hudpleieserie, men alle har jo forskjellig hud.

Jeg vet om flere som har reagert sånn du sier.

Det er jo synd hudpleiern din ikke satte deg over på et annet merke da,

men du har vel sikkert ikke lyst og gå dit mere.

Har du prøvd Babor, det er veldig milde fine produkter, gå til en hudpleier og få noen prøver på det. Har du fått arr i huden kan MD hjelpe og er de dype kan krystallsliping være bra. Håper du finner ut av det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...