Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg holder på å pusse opp stua for tida. Men sliter med å få det jevnt. Bruker sånn rulledings. Noen tips? Har malt flere ganger men blir uansett ikke jevnt..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Lar du det tørke 100% før du bedømmer? Har underlaget mønster?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Ja, jeg tok første strøk forrige helg og andre i dag. Ser ikke så verst ut nå, men ser ujevnheter her og der. Fargen er ganske mørk (gråbeige, av typen Jotun Marrakech) så er viktig at det blir jevnt. Underlaget er en jevn hvit vegg. Aner ikke materialet..
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Mange som skal male i mørke eller sterke farger må gjerne male tre strøk, kommer litt ann på kvaliteten til malingen. Så jeg tror et siste strøk vil jevne det ut.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Mange som skal male i mørke eller sterke farger må gjerne male tre strøk, kommer litt ann på kvaliteten til malingen. Så jeg tror et siste strøk vil jevne det ut. Flott. Tusen takk. Skal male siste strøket til uka, satser på at det blir bra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå