starie Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 Husk det jenter! Active Moist inneholde mye fukt og dette skal man ikke gå ut i kulda med!
Pusekatt Skrevet 16. oktober 2003 #2 Skrevet 16. oktober 2003 Har du et bedre alternativ, som ikke gjør huden fet og kvisete (som ofte er problemet for folk med blandingshud og (delvis) uren hud)?
Nilma Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 Lurer på det samme som Pusekatt, jeg. :klø: Og hva mener du meg "ut i kulda"? Skitur, eller bare gå fra huset-bilen og bilen-jobb?
Gjest Jamila Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Min hudpleier anbefalte meg Face Oil fra Eve Taylor til å bruke under Active Moist nå om dagen. Den finnes i flere versjoner, jeg har den for problemhud som hindrer talgoppbygging og svarte prikker. Face oil koster ca 400 hos hudpleier, vet ikke om den finnes på nett. Tusen takk for påminnelsen starie, godt du passer på oss! :-)
Cita Skrevet 17. oktober 2003 #5 Skrevet 17. oktober 2003 Lurer på det samme som Pusekatt, jeg. :klø: Og hva mener du meg "ut i kulda"? Skitur, eller bare gå fra huset-bilen og bilen-jobb? Jeg skal ikke si hva Starie mener, men jeg er helt enig med henne. Har du tynn og sart hud, og går kanskje bare 100 m i 20 minusgrader, så kan det være nok til at vannet i kremen "fryser til is" i huden din. Resultat sprukne blodkar ol.... Ta på dagkremen min. 20 min. før du går ut i kulda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå