AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Hei, nå har jeg sittet i 4 måneder og vært fortapt i en drittsekk. Jeg kommer ikke over han, og ingenting hjelper. Vi lå sammen en gang, hadde noe på gang liksom, men han ville ikke mer. Likevel har han gitt utrolig blanda signaler, for etter at han sa til meg at han ikke ville mer, så har vi likevel klart å rote o.l. Men måten han er drittsekk på er at han prøver ikke å være venn engang(noe han burde prøve da vi er i samme gjeng på universitet). Jeg har invitert på film og slik, bare som venner, men får ingenting tilbake. Og siste jeg så han og ønsket han god jul, fikk jeg "Takk" tilbake. Gutten er kjepphøy og overlegen, men likevel kan jeg ikke la være å tenke på han. Idag reiser han hjem for jula, og jeg er knust. Selv om jeg vet det ikke er noe mellom oss, så klarer jeg ikke å slutte å tenke på at han skal hjem å være med eksen sin, som han trolig er veldig glad i(de slo opp pga han skulle flytte, ingenting annet). Har aldri følt sånn før, har vært i lengre forhold, men disse følelsene er helt ukjente for meg. Trodde aldri jeg kunne like noen så godt, spesielt når jeg ikke fikk noe tilbake. Men hvordan skal jeg takle jula? Tenker på han ca. hele tiden, er redd ferien min blir elendig. Har dere noen tips? Råd? Erfaringer?
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse fjernet. MissStiles, mod
dontknow Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 du føler sånn bare akkurat fordi du ikke kan få han ... sånn er mennesker laget, synd å si det
Silje_Mor Skrevet 27. desember 2010 #4 Skrevet 27. desember 2010 du føler sånn bare akkurat fordi du ikke kan få han ... sånn er mennesker laget, synd å si det Det var faktisk det første jeg tenkte på også.. Jeg har selv vært der, men fant ut at det bare var fordi jeg egentlig ikke kunne få han... Det er faktisk noe i det altså :gjeiper: 1
dontknow Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Det var faktisk det første jeg tenkte på også.. Jeg har selv vært der, men fant ut at det bare var fordi jeg egentlig ikke kunne få han... Det er faktisk noe i det altså :gjeiper: haha, det er synd det der altså..
Ethereal Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Slett han fra Facebook, mobilen osv. Så slipper du å kontakte han. Om han er kjepphøy er det stor sjanse for at han har dårlig selvtillit. Eller så er han bare en dritt. Anyways kan du få noe mye bedre! Bli sammen med en gutt som liker deg! Problemet er nettopp det at du får konstante påminnelser om han fordi du har nummeret hans osv. Du har så utrolig mange muligheter til å kontakte han, og det er vanskelig å la vær osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå