AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Er det noen som har noen tips til hvor jeg kan lete etter frisyrer som passer hået mitt? Det er nemlig laaaangt! (ned til korsryggen, og jeg vil ikke ha det løst.......)
Estë Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Vil ha denne på mine innlegg. Har lett etter det samme, hadde langt nok hår til å nesten kunne sitte på det, men det eneste som var praktisk var en lang flette eller snurret opp på pinner. (hestehaler ble så lange at de floket seg til og ikke var holdbart mer enn noen timer...) Har nå klippet det sånn at det "bare" er til korsryggen og kan derfor også ha hestehaler, men utover de tre har jeg ikke mange ideer er jeg redd. Skikkelige "anime-musefletter" ser morsomt ut (ikke fletta, men som to megalange hestehaler) men det er ikke akkurat noe jeg går med utenfor huset. Vurderer å klippe det enda mer, begynner å bli rimelig lei av å gå med flette, selv om jeg egentlig synes det er fint.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Hva med å klippe håret til en litt mer brukervennlig lengde?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Du kan jo se på longharicommunity.com om du finner noe som passer deg? Vet ikke hvilken stil du har så vanskelig å anbefale noe. Kommer jo an på om du vil ha det uformelt eller formelt, klassisk, trendy, rufsete eller stramt og glatt? Selv har jeg mye lengre hår enn deg og satte det opp i fletter på bryllupsdagen min. Fletter kan varieres og kombineres i det uendelige, emn vær obs på at mange frisører ikke er så flinke med langt hår og hvordan de fletter, setter opp etc. Jeg satte opp håret mitt selv på under 30 min, men så har jeg god trenig i å stelle mitt eget hår også.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 longharicommunity.com ups, skrivefeil. www.longhaircommunity.com
lilleGrethe Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 (endret) Jeg har nok ikke like langt hår som dere, men sparte til å få det ganske langt til bryllupet. Hadde det halv-oppsatt, med lokkene i løse korketrekkere. Her er bilde fra prøvetimen og fra bryllupet, og slik var det etter en hel dag. Håret mitt er veldig glatt, og tar nesten ikke krøller, så jeg er fornøyd med at lokkene holdt så lenge. Det siste bildet er tatt ganske sent på kvelden. Endret 20. desember 2010 av lilleGrethe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå