Gå til innhold

Ny overmadrass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei 150 cm bred seng, som egentlig er to 75 cm senger som er satt sammen med en tynn overmadrass på toppen. Overmadrassen er ikke mer en 1-2 cm tykk, så den er mer som et beskyttende lag enn en madrass.

Nå er sengene litt "klumpete" og småubehagelige å ligge på. Vi har ikke råd til nye senger, og lurte derfor på om det finnes litt tykke overmadrasser vi kunne kjøpt istedet. Jeg fant noe på Jysk, men for å få litt tykkelse på de så måtte man en del opp i pris (2-3000 kr hvis jeg ikke misforsto noe der).

Noen som vet om det går an å kjøpe tykke overmadrasser, og gjerne uten å betale flere tusen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mahareth
Skrevet

Hvis du vil ha en overmadrass som er god å ligge på bør du absolutt bruke litt penger på den. 1500 kr bør være nok til å få en madrass som er god i et par år i det minste. Jysk er fint og billig, og mange av de ansatte har god kompetanse og er veldig behjelpelige. Ihvertfall der jeg pleier å handle :)

Skrevet

Ikea har et stort og relativt godt utvalg av overmadrasser, i flere prisklasser. :)

Skrevet

Vi får ta oss en tur innom Jysk og se hva de kan by på. Ingen IKEA i nærheten her, og frakten blir vel å koste veldig mye på en madrass.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...