AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Hei! Jeg er tante til en gutt på 16 som kun ønsker seg penger til jul (han sparer til noe spesielt). Han skal derfor få penger, men jeg synes det ser så trist ut med konvolutter under juletreet. Derfor hadde jeg tenkt å pakke inn pengene sammen med en liten ekstrating, noe som egentlig ikke koster mer enn 20-30 kroner. Tenkte først på en sjokoladeplate eller en trepakning med kinderegg, men gutten er opptatt av å spise sunt og han får jo nok av sjokolade hjemme ellers i jula. Noen tips til en sånn liten billig ekstrating å gi, bare for å ha noe å pakke inn sammen med pengene?
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Dusjsåpe ja, det var en god idé. Alle bruker jo det vel. Takk for tips! TS
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Jeg kjøpte "tankenøtter" til en nevø på 17 år som en liten "ved siden av gave". Kjøpes på bokhandel (ARK) og koster 49,-. Det er slike duppedingser som skal settes sammen eller tas fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå