Gå til innhold

~ 23 tommer ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

:lol: LD, en tomme er 2,205 cm. Så det blir ikke fullt så mye som du fryktet, nærmere bestemt 50,715 cm, og det burde vel gå bra??? Aner egentlig ikke hva vi snakker om her, men jeg regne med øh :oops:

*lister seg ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
jeg bare tenkte på den PM'n du sendte meg igår...

Forresten, kjære LD, så var det sympatisk at du ikke tok med hele regnestykket mitt - som altså dreide seg om min kapasitet når det gjelder "total penisinnførsel":

4 tommer 6 ganger... (Ja, jeg vet at det blir 24, men jeg er ikke bedre til å regne enn til å...)

Du har min evige respekt!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, kjære LD, så var det sympatisk at du ikke tok med hele regnestykket mitt

LITT diskre skal man da være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: LD' date=' en tomme er 2,205 cm. [/quote']

Glamourgirl, du har fryktelig korte tommer. Mine tommer er nemlig 2,54 cm...Dette er den engelsk-amerikanske tommen, og det er den som brukes i dag. Det gamle norske tommebegrepet er ute av verden, men en gammel norsk tomme var 2, 6154 cm, altså enda lengre. Kanskje normenn var mer klåfingrede eller rett og slett var bedre utstyrt på seksualfronten?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:oops: Så det etterpå, at jeg tok grundig feil! Her prøver jeg for en gangs skyld å gi inntrykk av at jeg har litt seriøse kunnskapsrike sider, også... Det gikk jo jækli bra, rett på ræv, som min mor ville ha sagt :oops:

:idesmil: Meeeeeeeen, jeg er himla god til å kline!

*løper ut igje*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En litt uinteressant og merkelig tråd dette, men tror opphavet til "23 tommer" kommer fra sangen til Postgirobygget med samme navn.

Oppklarende hilsen Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
En litt uinteressant og merkelig tråd dette, men tror opphavet til "23 tommer" kommer fra sangen til Postgirobygget med samme navn.  

Oppklarende hilsen Mogens

Men det er jo ikke på langt nær så underholdende som målingene til Glammy og LD... - selv om førstnevnte reddet seg ut av "diskusjonen" på grunn av andre egenskaper :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Men det er jo ikke på langt nær så underholdende som målingene til Glammy og LD... - selv om førstnevnte reddet seg ut av "diskusjonen" på grunn av andre egenskaper :sjarmor:

Ja, når man ikke har så mye å komme med, må man fronte det man har :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...