Gå til innhold

Lyving

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har det siste halvåret hatt en knullekompis. Har hatt sex én gang i uka sånn ca. Jeg har sagt flere ganger at han må si ifra om han får seg dame, og at jeg skal gjøre det samme om jeg finner meg en kjæreste.

Så for ett par uker siden sendte jeg en booty-sms. Han svarte med at han var bortreist og ikke i byen. Jeg kjenner han såpass, og ser på smsen at dette kanskje ikke stemmer. Bryr meg ikke noe videre om det den kvelden. Litt senere på kvelden møter jeg bestekompisen hans ute på byen. Kjenner han ikke så veldig godt, men sier hei og spør om han ikke er ute sammen med Nicolai (min knullekompis)slik han pleier. Joda, de var på vorspiel hjemme hos Nicolai, men at de dro ute ett annet sted. Ok, sier jeg og er på vei videre til et nytt utested med mine venner.

Hvorfor lyver han om at han ikke er ute på byen, men på besøk hos slektninger?

For å si det sånn, jeg gidder ikke ha sex med en fyr som ikke tør å si at han ikke vil ha sex, men må komme med unnskyldninger. Next, please.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Det er jo ikke akkurat som at dere har et forhold, dere er jo bare knullekompiser. Og når dere ikke er i forhold, har du ingen grunn til å bry deg om hvor han er eller hva han gjør. Det er faktisk sånn at du ikke har patent på han, og du kan ikke kreve at han skal fortelle deg hvor han er til enhver tid. For alt du vet, så kanskje han har flere andre knullekompiser, eller dame.

Du fikk egentlig hva du spurte etter.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bryr du deg? Det er jo ikke akkurat som at dere har et forhold, dere er jo bare knullekompiser. Og når dere ikke er i forhold, har du ingen grunn til å bry deg om hvor han er eller hva han gjør. Det er faktisk sånn at du ikke har patent på han, og du kan ikke kreve at han skal fortelle deg hvor han er til enhver tid. For alt du vet, så kanskje han har flere andre knullekompiser, eller dame.

Du fikk egentlig hva du spurte etter.

Må si meg enig med dette.

Skrevet

Jeg bryr meg fordi det er en knullekompis Har kontakt med han slik som jeg har med andre kompiser og venninner. Bare at jeg har sex med han i tillegg. Vi er definitivt ikke på nett hva angår det romantiske følelser.

Jeg liker ganske enkelt ikke folk som trenger å lyve for sånne småting. Er det så mye å forlange at man kan si det som det er? Som det ble sagt over; vi eier ikke hverandre, og han kan gjøre som han vil med andre damer, men da kan han jo heller si det da. Istedet for å komme på med unnskyldninger.

Skrevet

Siden det er så mange som utvikler forhold i FB-"forhold", så ville han kanskje beskytte deg mot sannheten. :)

Skrevet

Siden det er så mange som utvikler forhold i FB-"forhold", så ville han kanskje beskytte deg mot sannheten. :)

Ts her.

Hm, kan det være at han dater og ikke er sikker på hva det fører til, og vil derfor ikke si noe til meg om det sånn i tilfelle det går skeis. At han regner med at jeg blir borte om han sier han har funnet seg ei dame. litt sånn at han har meg på gress?

Skrevet

Godt mulig.

Når jeg hadde FB-forhold (hadde flere på samme tid), og fikk melding fra en FB mens jeg var "opptatt" - så skrev jeg aldri hva jeg gjorde. Selv om at alle visste jeg datet andre, var min tankegang at de ikke trengte en så in your face-påminnelse.

Skrevet

Jeg hadde nok heller ikke sagt at jeg skulle bli med en annen mann hjem f.eks.

Men hadde heller ikke kommet på unnskyldninger (som i tillegg er superlette å avsløre). Enten hadde jeg ikke svart, eller så hadde jeg sagt at "det passer dårlig". Men det er hva jegville ha sagt da :)

Ganske nylig spurte han meg om jeg hadde noen andre enn han også, så han ville tydeligvis vite hva jeg driver med, men vil ikke si hva han selv gjør.

Katten: Ville du ikke gi en "in-your-face-påminnelse" fordi du var redd du ville miste de om du sa det som det var?

Skrevet

Skjønner godt at du blir litt irritert når han lyver. Det handler absolutt ikke om at man prøver å "ha patent" på personen. Det handler om ærlighet. Å lyve er å ha dårlig karakter.

Skrevet

Spiller ingen rolle hvilken relasjon man har..lyving er teit no matter what.

For min del er det lettere å være direkte til en såkalt FB-fyr enn med en type. Altså, har ikke løyet til de som har vært typene mine...men at jeg må trå varsommere så jeg slipper noen konflikter. At jeg måtte ha vurdert mine ord med omhu for å unngå misforståelser på ett vis.

Vet at mange jenter ikke liker å få det "gnidd inn" at FB'en deres er med andre jenter. For min del har jeg fra starten av med denne fyren vært veldig åpen om at det ikke gjør meg noe fordi jeg er så sikker på hvor jeg står med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...