AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Har aldri brukt glansemiddel før, og nå er jeg forvirret her. Stemmer det at jeg skal legge det i den minste beholderen når jeg åpner lokket? Det som er litt rart er at det er riller foran så glansemiddelet renner bare ut og legger seg i bunnen av vaskemaskinen. I den største beholderen er det tett lokk foran, der legger jeg vasketabletten.
Antlers Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 På min oppvaskmaskin var det et eget rom til glansemiddel. Jeg måtte skru av et lokk, for så å helle glansemiddelet nedi der. Les bruksanvisningen for din oppvaskmaskin, så blir du nok litt klokere. Har du ikke bruksanvisningen, kan du finne den på nettet
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #3 Skrevet 12. desember 2010 Jeg har en beholder ved siden av kammeret for vaskemiddel. Den har en skrukork som ser ut som en Ø. Der heller jeg oppi. Det er et depotkammer så jeg trenger ikke å helle på hver gang. Må korrigere meg litt her. Fått ny oppvaskmaskin og her har kammeret et firkanta lokk. Er et sånt stjerne/sol symbol. Sjekk ut bruksanvisningen. Har du ikke den så finner du den sikkert på nett.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Onkei, da høres det ut som jeg har gjort feil her da... Noen som da vet hva de to beholderne under lokket er til? Jeg har alltid antatt at det er et rom til oppvaskmiddel og et til skyllemiddel.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Hver oppvaskmaskin er forskjellig så jeg anbefaler deg å få tak i bruksanvisningen.
Timian Skrevet 12. desember 2010 #6 Skrevet 12. desember 2010 Hvis det er to rom under et stort lokk er det nok bare for ulik mengde vaskemiddel. Glansmiddel har eget lokk (i alle fall i alle oppvaskmaskiner jeg har sett!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå