cha Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg skal lage risboller, med kokesjokolade. Jeg vil ikke ha i delfiafett, men vil ha de litt tykke så da vil jeg ha i eggedosis. Går dette? Noen som har oppskrift? Hjeeelp! Haster!
Sweetpea25 Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 Hvordan skal du få de til å bli stive dersom du bruker egedosis? Steke de i stekeovnen?
cha Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2010 Hvordan skal du få de til å bli stive dersom du bruker egedosis? Steke de i stekeovnen? Dt var jo det jeg lurte på? Om det gikk ann....
PecanPie Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Google er din venn... Risboller 100 gram smør 6 ss sterk kaffe 1 plate kokesjokolade 2 egg 500 gram melis 10 - 15 dråper romessens (jeg bruker 10) Puffet ris Smør, kaffe og sjokolade smeltes og røres sammen. Avkjøles en stund. Egg piskes og røres inn Melis og romessens tilsettes og røres glatt. Rør i puffetris og. La det hele stå i ca. 5 minutter før bollene settes i formene. Jeg har ikke prøvd oppskriften selv, og aner ikke hvordan resultatet blir.
Piper Skrevet 12. desember 2010 #5 Skrevet 12. desember 2010 Hvordan skal du få de til å bli stive dersom du bruker egedosis? Steke de i stekeovnen? Kokesjokoladen får de stiv, og jeg bruker aldri delfiafett i mine. Finner ikke oppskriften for øyeblikket
cha Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2010 Takk skal dere ha, hyggelige mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå