Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til en god herreduft. :)

Datter skal på taxfree i dag, og tenkte å benytte anledningen til å få kjøpt en duft til mine 2 brødre.

Han ene er den forfengelige typen, og sa at han ønsker seg nok som duftet kjempegodt. (Ønsker seg nok noe som damene ville likt) ;)

Han andre er mer den sporty typen, helsefreak og trener mye. Så kanskje en frisk, ren duft..?

Er det noen som vet hva som er godt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Armani - Code.

Kjøper den til kjæresten min hver gang den går tom. Ender med at jeg ligger i halskroken hans og sniffer hele tiden :)

Skrevet

Aqua di Gio- Giorgio Armani. Ikke for sterk, kjempe god!!

Skrevet

Jeg bruker Versace Blue Jeans. Den er billig og ser nesten ut som en spøk, men jeg liker den veldig godt.

Skrevet

Aqua di Gio- Giorgio Armani. Ikke for sterk, kjempe god!!

Denne er helt grusom. Samboeren min kjøpte seg x antall deosticks og aftershave av denne rett før han traff meg fordi en kompis hadde fortalt han at "damene ble helt ville av den"

Den regelrett stinker og gir meg hodepine bare den står i baderomsskapet. Jeg har i ettertid skjønt at denne er en "enten eller" type duft. Enten så elsker jentene den, ellers så løper de. Sistnevte gruppe er i flertall av de jeg har møtt.

Men Armani sin Mania er knallgod. Og Den røde til Lacoste er nam!

Skrevet

Versace pour homme, den synes jeg er utrolig god ihvertfall :)

Skrevet

Van Gils Puur er sex i sprayform

Davidoff cool water er også utrolig god

Skrevet

Davidoff - cool water (tror jeg den heter). <3

Skrevet

Yves Sant Laurent L'homme er nydelig! Jeg kjøpte denne til min kjære i år. Den er frisk og ikke søt, virkeli en du bør se på :)

Skrevet

Liker veldig godt dolce and gabbana - the one til herremenn :)

Skrevet

Mannen her hadde den gule lacoste, som var veldig god.. Men i dag kjøpte han den røde til lacoste.. Foreløpig dom er at den er en vinner for både mannen og meg ;) dolce gabana har en i en lyseblå eske som også er veldig god, den kunne nok passet til den sportye mannen :-)

Skrevet

Baldessarini Ambre. Klarer ikke holde nesa unna kjæresten da han går med den :hjerter:

Skrevet

elskeren min bruker 212 fra caroline herrera. syns den er nydelig. veldig frisk.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet

Hugo boss sine er som regel gode, eller så er abercrombie sin også veldig god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...