AnonymBruker Skrevet 12. desember 2010 #1 Skrevet 12. desember 2010 Jeg tiltrekker meg alltid typisk "badboy" gutter, finner ofte ut at de er det når vi er på date. Men hvorfor søren gjør jeg det??? selv er jeg jo heeeeeeeeelt motsatt! Jeg vil ha en skikkelig og ordentlig kar
Steinar40 Skrevet 12. desember 2010 #2 Skrevet 12. desember 2010 (endret) Dette er lett å svare på. De som er useriøse er alltid de som er mest pågående i utgangspunktet. De har nemlig ikke tenkt å satse noe på deg og har dermed heller ingenting å tape på det. Disse guttungene er altså de som kontakter deg oftest og er mest "på". En pågående frekk faen bør man alltid være mistenksom overfor. I alle livets sammenhenger. Tenk bare på en bilselger. Da skjønner man fort hvor landet egentlig ligger hehe Btw, disse "guttungene" kan godt ha en alder i 40-50 årene. Mange mannfolk blir aldri voksne. Endret 12. desember 2010 av Steinar40 1
MissStiles Skrevet 12. desember 2010 #4 Skrevet 12. desember 2010 Kontaktannonse fjernet. MissStiles, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå