Gundel Gaukeley Skrevet 16. oktober 2003 #1 Skrevet 16. oktober 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Gjest Embla s Skrevet 16. oktober 2003 #3 Skrevet 16. oktober 2003 :o Uff, jeg har noen sånne historier jeg og, men jeg orker ikke fortelle dem :oops: skulle ønske jeg hadde bedre fortrengningsmekanismer...
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2003 #4 Skrevet 16. oktober 2003 Hvorfor er du flau? Hun må jo ha sett at mannen var "blindfotlor". Har gjort noe lignende, sa bare rett ut an han ødela kvelden for meg.Var for sint til å bli flau.
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2003 #5 Skrevet 16. oktober 2003 Hvorfor er du flau? Hun må jo ha sett at mannen var "blindfotlor". Har gjort noe lignende, sa bare rett ut an han ødela kvelden for meg.Var for sint til å bli flau. Ikke vet jeg hva "blinfotlor" er for noe, men jeg kan jo gjette... og ja, svigermor "visste" jo hva jeg kom til å svare og tok det med ett smil...Men jeg var 16 år og kunne dødd på flekken... Hadde nok takla det bedre i dag.. Den aller, aller beste historien om det første møte med svigefamilien har en god venninne av meg.... Hun skulle møte sin svigerfar for første gang da han lå på sykehus.... Dere vet hvordan en sykehusseng er, ikke sant? Den er hul inni med sånne gummiplugger i endene. Vel, min venninne oppdagen at finger'n hennes passet akkurat inni et sånt hull, og rett som hun satt der og fiklet så ble hun sittende fast... :o Hun turde for all del ikke å si noe (det var masse familiemedlemmer der), prøvde bare på en diskret måte å få dradd ut finger'n... Til slutt skulle de selvfølgelig gå og da måtte hun med skam bekjenne at hun satt en smule fast... Full krise! Hele svigerfamilien prøvde etter tur å få dratt henne løs, men til ingen nytte. Finger'n begynte dessuten å bære et visst preg av å sitte fast, den hovnet opp og ble sår og vond.... Til slutt måtte de tilkalle en sykepleier som også gjorde sitt beste for å få min venninne løs, men etter en stund innså hun alvoret i situasjonen og tilkalte vakthavende lege.... Han klarte på et eller annet merkelig vis å holde seg alvorlig lenge nok til å få henne løs.... Denne historien er helt sann!!! Men det er nesten ikke til å tro....
Gundel Gaukeley Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
Madammen Skrevet 16. oktober 2003 #9 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg skulle i 85-årslag til min samboers bestemor. Fordi familien hans kommer fra en annen kant av landet, var det flere der jeg ikke hadde truffet før, det var også mange naboer og venner av bestemoren der. Etter at vi hadde vært der en liten stund følte jeg at jeg begynte å få oversikten, men det var en dame jeg visste jeg hadde hilst på, som jeg ikke klarte å plassere, så jeg spurte samboeren min "Hvem er hun hurpeskinnet i blondeblusen?" "Det er tante NN det" svarte han. Da ble jeg flau, da. Dette er snart 10 år siden, men jeg får høre det av og til ennå :oops:
Gjest Pjusk Skrevet 16. oktober 2003 #10 Skrevet 16. oktober 2003 Jeg og foreldrene mine skulle besøke noen som hadde bodd i nabohuset vårt på deres nye bosted ( - jeg kjente dem ikke sååå godt). Jeg laget en kake til turen og da la jeg merke til at slikkepotten hadde begynt å bli morken og det hadde løsnet noen små biter. Jeg var ikke sikker på om de var i kaka eller om de hadde detti av for lenge siden, var stressa og stekte kaka som om ingenting hadde skjedd. Når vi kommer frem til de vi skulle besøke, legger vi alle ut på tur. Når vi raster får kakemonsen Pjusk lyst på kake, tar ut formkaka av sekken og ser til sin store forskrekkelse av det er fullt av små klumper i denne. Begynner febrilsk og nogenlunde diskret å plukke ut dette som jeg tror er "slikkepottklumper" med en skarp kniv, noe som viser seg å være helt håpløst. Da kommer hun vi er på besøk hos og spør forsiktig om det er noe galt. Jeg sitter der med kake, kniv og smuler og plutselig slår det meg: :o Hun hadde jo også bakt formkake, vi snakket jo om det tidligere. Jeg hadde altså gått i hennes sekk, funnet hennes kake (som var en banankake, derav klumpene) og deretter begynt å partere den. Jeg prøvde å forklare, men ga opp, og flirer enda av dette 15 år etter....
xeyes Skrevet 17. oktober 2003 #11 Skrevet 17. oktober 2003 HAHAHA pjusk! Ser det for meg! *ler ennå*
Gundel Gaukeley Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #12 Skrevet 17. oktober 2003 Den var bra Pjusk... Ser det helt levende for meg....
jordbær Skrevet 17. oktober 2003 #13 Skrevet 17. oktober 2003 Råbra, pjusk! Tenker du var flau når du fant ut at det ikke var din kake. :oops:
Gjest Pjusk Skrevet 17. oktober 2003 #14 Skrevet 17. oktober 2003 Noe av det verste er kanskje at jeg faktisk hadde bakt en marmorkake, mens hun altså hadde bakt en banankake. Så jeg burde jo uansett sett forskjell..... Var nok litt opphengt i slikkepott-problematikken (Men til mitt forsvar var altså begge kakene bakt i "brødform" og pakket i plast.) Uffa meg, gjør slike merkelige ting hele tiden... :D
Summerprincess Skrevet 18. oktober 2003 #15 Skrevet 18. oktober 2003 En flott historie. Lo så jeg grein. :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå