Chiyo Skrevet 12. desember 2010 #21 Skrevet 12. desember 2010 Du er jo det. I mine øyne nå er en 20-åring veldig ung, men du verden så voksen jeg følte meg på den alderen . Jeg giftet meg og fikk mitt første barn da jeg var 20 år, fire dager før jeg fylte 25, fikk jeg mitt fjerde barn, tre år etterpå kom det femte. Da var det slutt, for da hadde jeg funnet ut hva det kom av. Den historien kom jeg med for min yngste datter da hun var ca. 5 år. Hun syntes jeg var dum som ikke visste hvordan man fikk barn . Du må ha hatt hendene fulle da. Jeg taklet så vidt en uke i en barnhage da jeg var 19, men syns jeg var heldig fordi jeg fikk avdelingen med småbarna. De er søtest når de ikke kan prate enda.
Gjest Crow Skrevet 12. desember 2010 #22 Skrevet 12. desember 2010 Vel, for å svare på det TS spør etter: Jeg har funnet ut at det beste er å være høy nok til at bena når ned til gulvet :gjeiper:
Gjest Eurodice Skrevet 12. desember 2010 #23 Skrevet 12. desember 2010 Du må ha hatt hendene fulle da. Jeg taklet så vidt en uke i en barnhage da jeg var 19, men syns jeg var heldig fordi jeg fikk avdelingen med småbarna. De er søtest når de ikke kan prate enda. Det var ikke noe latmanns(kvinnes)liv, skal jeg si deg. Barna var så søte når de sov, haha. Den mest utfordrende perioden var tenårene, synes jeg. Vi hadde nesten alltid huset fullt av barnas venner, diskusjonens bølger gikk ofte høyt. Det er ingen som er så skråsikre som unge mennesker som tror de har funnet de vises sten. Nå er jeg singel og har andre interesser . 1
Chiyo Skrevet 12. desember 2010 #24 Skrevet 12. desember 2010 Jeg skulle ønske jeg var høy nok til å ta pepperkakeboksen til jul ned fra hylla på kjøkkenet.
Gjest Eventyr3 Skrevet 12. desember 2010 #25 Skrevet 12. desember 2010 Det var ikke noe latmanns(kvinnes)liv, skal jeg si deg. Barna var så søte når de sov, haha. Den mest utfordrende perioden var tenårene, synes jeg. Vi hadde nesten alltid huset fullt av barnas venner, diskusjonens bølger gikk ofte høyt. Det er ingen som er så skråsikre som unge mennesker som tror de har funnet de vises sten. Nå er jeg singel og har andre interesser . hahahahah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå