Gå til innhold

Høt og kort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er egentlig verst å være, høy eller kort? Og er de som er høye litt korte også?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bippeti boppeti booo...

Skjønte ikke den helt jeg.

• Liker 1
Skrevet

Haha, morsomt. Hærtata hørt minner meg om et maskingevær og bippeti boppeti booo er kulene som treffer noe.

Fortsett.

Jeg har laser da, Zppssssst.

• Liker 1
Skrevet

Haha, morsomt. Hærtata hørt minner meg om et maskingevær og bippeti boppeti booo er kulene som treffer noe.

Fortsett.

Jeg har laser da, Zppssssst.

minus hørt da.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva er egentlig verst å være, høy eller kort? Og er de som er høye litt korte også?

Både høye og lave kan være korte i hodet, i hvert fall.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Har dere ikke hørt Øystein Sunde som synger om "hærta ta hørt"? :skratte: Det er odalsdialekt. Oversatt: halvparten av hvert. "Hørt" skal uttales med kort, åpen "ø".

Endret av Belladonna
Gjest Lebewesen93
Skrevet

??

Gav det der noen mening eller er det bare jeg som er dum ? :P

Skrevet

Liker å være høy jeg. :smoke:

Gjest Eventyr3
Skrevet

"Hørt" skal uttales med kort, åpen "ø".

jeg skjønner ikke :P

Gjest Eurodice
Skrevet

jeg skjønner ikke :P

Hvis du kan fransk, vet du at lyden "ø" kan uttales både åpen og lukket. I dette Sunde-uttrykket skal ikke "hørt" uttales som når du for eksempel sier at du har hørt på nyhetene, der har du lang, lukket "ø".

Gjest Eventyr3
Skrevet

Hvis du kan fransk, vet du at lyden "ø" kan uttales både åpen og lukket. I dette Sunde-uttrykket skal ikke "hørt" uttales som når du for eksempel sier at du har hørt på nyhetene, der har du lang, lukket "ø".

aha, jeg forstår nå. kjenner bare ikke til det franske språk så godt desverre, men takk for opplysningen!

Skrevet (endret)

Pot?

Ja! :enig:

Men ikke tro at jeg er et skikkelig dopehead altså. Kjøper aldri slikt snusk selv. :nei: Jeg smoker bare gratis gress og ikke særlig ofte.

Jeg bor i lag med mitt universitets number one weed dealer og av og til på kjøkkenet en sen lørdagskveld går det en join eller to rundt kjøkkenbordet.

Endret av Chiyo
Gjest Eurodice
Skrevet

Ja! :enig:

Men ikke tro at jeg er et skikkelig dopehead altså. Kjøper aldri slikt snusk selv. :nei: Jeg smoker bare gratis gress og ikke særlig ofte.

Jeg bor i lag med mitt universitets number one weed dealer og av og til på kjøkkenet en sen lørdagskveld går det en join eller to rundt kjøkkenbordet.

Det tror jeg da ikke du er. Vi som er voksne nå har vel også eksperimentert med det ene og det andre i vår ungdom, om ikke alle. ;)

Skrevet (endret)

Det tror jeg da ikke du er. Vi som er voksne nå har vel også eksperimentert med det ene og det andre i vår ungdom, om ikke alle. ;)

Hehe det har dere sikkert. ;)

Men jeg er forresten voksen jeg også. :sjenert:

Bare kanskje ikke så voksen.

Endret av Chiyo
Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe det har dere sikkert. ;)

Men jeg er forresten voksen jeg også. :sjenert:

Bare kanskje ikke så voksen.

Du er jo det. I mine øyne nå er en 20-åring veldig ung, men du verden så voksen jeg følte meg på den alderen :fnise: . Jeg giftet meg og fikk mitt første barn da jeg var 20 år, fire dager før jeg fylte 25, fikk jeg mitt fjerde barn, tre år etterpå kom det femte. Da var det slutt, for da hadde jeg funnet ut hva det kom av. Den historien kom jeg med for min yngste datter da hun var ca. 5 år. Hun syntes jeg var dum som ikke visste hvordan man fikk barn :skratte: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...