Gå til innhold

Dobbel pris på Wii spill på Lefdal i forhold til Siba!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lite peiling på TV spill, men nevøen min ønsket seg jubileumsutgaven av Super Mario til jul og da jeg fant det på Lefdal i Drammen i går ble jeg glad og kjøpte det, selv om jeg synes det var litt vel dyrt, 599 kr. I dag var jeg innom Siba på Liertoppen og der stod spillet til 299 kr. Altså halvparten av prisen på Lefdal. Ble helt sjokkert over prisforskjellen, det er jo ganske drøyt at det er dobbelt så dyrt på Lefdal i forhold til Siba. Må innrømme at jeg ble ganske irritert over dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det ikke var tilbud da?

Det pleier ikke å være så stor forskjell på spill.

Skrevet

:sjokkert:

Slik er fint å få vite, hurrra :klemmer:

Men Lefdal tjener nok på det, i med at det er en mer vanlig butikk å handle på enn Siba er.. (etter hva jeg har fått med meg ihvertfall)

Skrevet

Koster 299 kr på Platekompaniet også

Jeg sjekket også nettsidene til Lefdal, der koster det 399 kr, og en prissjekk på Kelkoo viste at "vanlig pris" ligger mellom 300 og 400 kr. Altså er butikkprisen til Lefdal drøy.

TS

Skrevet

Allikevel er jeg ikke overrasket. Det kan være at de heller prioriterer lavere priser på andre produkter. Da jeg jobbet i butikk hadde vi produkter vi prioriterte ift pris, derfor ble noen produkter dyrere, andre var billigere enn gjennomsnittet.

Jeg ser ikke helt problemet jeg da, dette er for meg ganske vanlig at produkter er billigere noen steder enn andre.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Det nyeste Mariospillet skal være billigere enn de andre. Sjefen min kjøpte noe på Lefdal nå nylig (husker ikke helt hva det var), og fant så denne tingen billigere et annet sted, hun gikk og snakket med dem og fikk tilbake noen penger for dette, for de skal liksom være "billigst". Jeg ville gått og hørt med dem, kanskje du er heldig:)

Skrevet

Jeg jobber i en butikkjede som også fører spill, og det koster 299 hos oss også. Det er jo ikke et vanlig spill (som hos oss som regel er priset til 499 når de er nye, 599 hos de fleste andre), men en jubileumssamling av Mario-klassikerne.

Merkelig at Lefdal har priset det så høyt, kanskje de ikke har peiling på hva de selger (eller satser på at kundene ikke har det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...