Gå til innhold

Hvor vanlig er det å ordne med transport for gjestene?

Orner du transport for gjestene?  

1. 1. Orner du transport for gjestene?

• Ja
      2
    • Nei
      22

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser at en del skal ordne transport for gjestene fra kirken til selskapslokalet. Hvor vanlig er dette? Og hvor praktisk er det egentlig for gjestene, hvis de likevel kjører til kirken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi skal ikke ordne transport for gjestene! Det tar 5 min å kjøre fra kirken til selskapslokalene og de fleste har bil selv! De som skal ta taxi hjem om natten får ordne det!

Skrevet

Vi ordner ikke transport fra kirken til lokalene, de fleste kommer seg til kirken på egen hånd. De måtte uansett møtt opp et sted hvis det skulle være felles transport

Vi bestiller derimot taxi etter bryllupsfesten til nachtspiel lokalet.

Skrevet

Jeg stemte nei, men det er bare delvis sant. Vi sørger for at alle de som kommer med fly og dermed ikke har egen bil tilgjengelig kommer seg både til kirken og til festlokalene.

Men alle andre får nok klare seg selv.....

Skrevet

Stemte nei. Vi bor på en liten plass der det ikke er lange strekningen til hverken kirke eller festlokalet (som vi regner med å bruke...). Det må gjestene ordne med selv.

Skrevet

Stemte også nei. De fleste av våre gjester kom ikke langveisfra, de aller fleste hadde egen bil eller fikk sitte på med noen. Det var kun fem min. gange fra kirken til lokalet og to min. fra lokalet til der vi hadde nachspiel/vennesfest. Hjemover kjørte folk selv eller tok taxi. (Det største "problemet" var faktisk å få fraktet bruden (meg) rundt på dagen. Ingen som hadde tid... :roll: Men det gikk bra altså :) ) Ehem litt utenfor tema, sorry.

Skrevet

Jeg stemte nei.

Lokalet vårt ligger midt i Oslo sentrum, ikke langt unna kirken.

Vi har veldig få gjester som ikke kommer fra Oslo, og

de aller fleste har vel bil selv eller tar taxi den korte turen.

Skrevet

Nei vi ordner ikke transport. Kirke og lokalet ligger forholdsvis nærme hverandre

Skrevet

Vi ordnet fra sentrum av Oslo til kirken og fra festlokalet til sentrum av Oslo. Fra kirken til festlokalet var det 5 minutter å gå, så det fikk de klare selv.

Vi gjorde dette, fordi det var et par mil fra Oslo sentrum til kirken/festlokalet og ei drøy mil fra togstasjonen her ute til kirken/festlokalet. Hadde vi hatt festen mer sentralt, hadde vi aldri ordnet transporten!

Skrevet

Svigerfar kjørte minibuss, og tok med seg dei billause både frå hotellet (der mange overnatta) og til kyrkja og tilbake att. Dette både fordi ikkje alle har bil, og fordi det var OK å samkjøre litt, sidan ein må gjennom ein bomring for å kome att og fram. (Det er forresten omlag 1,5 mil).

Frå festen og heim att ordna det seg for alle - dei fleste kjørte, og dei andre fekk sitje på med nokon...

Skrevet

det må de ordne selv, det er ikke så store forhold og korte avstander

Skrevet

Vi skal heller ikke ordne transport for gjestene, men vi kan være behjelpelig med gode tips og greier :tommelsmil:

Skrevet

Hadde ikke tenkt til det nei, men hvis noen trenger skyss skal vi selvfølgelig være behjelpelige med å ordne slik at alle får sitte på med noen. Er ikke langt fra kirken til selskapslokalet, men tror f.eks ikke besteforeldrene orker å gå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...